» załóż konto» przypomnij hasło

Modułowy gryzoń dla graczy

SteelSeries Rival 700 – test myszki

Autor: Michał Jankowski | Data: 2016-06-21 13:54:44

A A A | Wejść na stronę 24880 | Komentarzy 6


Pokaż specyfikację

Specyfikacja Rival 700
Liczba przycisków 7
Liczba programowalnych przycisków 7
Sensor Optyczny
Rozdzielczość 100 - 16000 DPI
Akceleracja 50 Gs
Prędkość 300 IPS
Częstotliwość próbkowania 1 000 Hz
Długość przewodu Nie pleciony – 1 m, w oplocie – 2 mm
Komunikacja Przewodowa
Obsługiwane systemy operacyjne Windows 7/8/8.1/10 (32/64-bit), Mac OS X (10.8-10.11)
Cechy dodatkowe Wielokolorowe podświetlenie, wyświetlacz OLED, system drgań
Waga 159 g (bez kabla)
Wymiary 124,85x68,46x41,97 mm

Żeby wykorzystać pełnię możliwości myszki Rival 700 musimy zainstalować oprogramowanie Engine 3. Możemy je pobrać ze strony producenta. Aplikacja została podzielona na trzy zakładki: My Gear, Library oraz GameSense.

SteelSeries Rival 700

Myszka po podpięciu do portu USB jest od razu wykryta przez nasz komputer i widoczna w oprogramowaniu od SteelSeries. W pierwszej karcie mamy dostęp do najistotniejszych funkcji. Wśród nich trzeba wyróżnić przypisanie różnych akcji do przycisków (uruchomienie aplikacji, makro), zmianę czułości gryzonia, przyspieszenie, częstotliwość odświeżania, edytor makr, zmiana podświetlenia oraz obsługa ekranu OLED. W związku z tym ostatnim możemy wybrać obrazek, który na nim się pokaże (wczytać już przygotowany lub narysować nowy) i ustawić jego kolory (biało-czarne lub czarno-białe).

SteelSeries Rival 700

SteelSeries Rival 700

W zakładce Library mamy możliwość podpięcia do naszej aplikacji konkretne gry. Dzięki temu w zależności od tytułu który uruchomimy będzie ładowała się dana konfiguracja naszego Rivala 700. To pozwoli nam uniknąć każdorazowego ustawiania myszki do danej gry czy zmieniania profilu.

SteelSeries Rival 700

Ostatnia karta nazywa się GameSense i jest podzielona na kolejne trzy zakładki. W pierwszej z nich, czyli Illumination możemy ustawić nasze podświetlenie, żeby odpowiednio reagowało na wydarzenia w trzech wspomnianych wcześniej grach - CS:GO, Dota 2 oraz Minecraft. Dwie pozostałe zakładki to Tactile i Screen. W nich możemy ustawić nasz wyświetlacz OLED i system drgań.

SteelSeries Rival 700

SteelSeries Rival 700

Warto przeczytać: Do góry

Komentarze

  • Vroya

    2016-06-21 15:59:21

    Super, że posiada sensor PMW3366DM, w końcu mysz z tym sensorem spoza myszek Logitecha.
  • Mikellle

    2016-06-22 00:04:56

    Ja mam Rivala od pół roku i guma delikatnie mi się poscierała pod kciukiem, ale nie na tyle bym mógł na to narzekać :D
  • ~kurkok

    2016-06-22 13:46:17

    Większość używa DPI pomiędzy 800-1600, ale zawsze się twórcy chwalą tym maksymalnym jakby ktoś tego używał, nie wiem, może.
  • ~dasir

    2016-06-22 14:08:59

    Boczne przyciski powinny być jeden nad drugim!!
  • ~gimbal

    2016-06-22 16:39:47

    Ustawienia czułości myszy to indywidualna sprawa. Ja gram w fpsy 3200dpi w poziomie i 3000 w pionie, a kumpel gra na 800. Lepiej mieć większe możliwości niż mniejsze...
  • barajasek

    2016-06-22 23:51:34

    jak dla mnie wyświetlacz to kompletna zbędna rzecz na myszce i będzie niewypałem tak jak wyświetlacz na klawiaturze razera.

Komentarz 6


Konkursy

  • Wszystkie konkursy zakończone. Zapraszamy wkrótce.

  • Konkurs świąteczny 2020

    Konkurs świąteczny 2020

    Po raz kolejny przygotowaliśmy dla Was Świąteczny Konkurs, w którym możecie wygrać bardzo atrakcyjne nagrody. Aby wziąć udział w...

  • 10 urodziny vortalu!

    10 urodziny vortalu!

      Tak, już dziesięć lat jesteśmy z Wami! Z okazji naszej rocznicy przygotowaliśmy razem z naszymi partnerami dla Was kolejny konkurs z...