PerfHUD 6, FX Composer 2.5 i Shader Debugger upraszczają tworzenie gier
Najlepsze współczesne gry komputerowe wykorzystują złożone techniki programowania i renderingu, których tworzenie i optymalizacja może zająć miesiące, zanim osiągnięte zostaną jakość obrazu i płynność wyświetlania, których wymagają twórcy gier. Tysiące twórców gier na całym świecie, w tym członkowie firm Blizzard Entertainment, Crytek, Epic Games i Rockstar Games polegają na narzędziach programistycznych NVIDIA przy tworzeniu gier dla konsoli i komputerów PC.
Dzisiaj NVIDIA rozszerza swój uznany pakiet narzędzi o trzy nowe narzędzia, które w znaczny sposób przyspieszą proces tworzenia gier przy zachowaniu kontroli nad realizacją projektów oraz ich kosztami.
Nowe narzędzia to:
PerfHUD™ 6 — graficzne narzędzie do debugowania i analizy wydajności dla aplikacji DirectX 9 i 10.
FX Composer™ 2.5 — zintegrowane środowisko do szybkiego tworzenia efektów specjalnych w czasie rzeczywistym.
Shader Debugger — pomaga debugować i optymalizować shadery napisane w HLSL, CgFX, i COLLADA FX Cg w DirectX i OpenGL.
„Nowe narzędzia wzmacniają nasze głębokie i długofalowe zaangażowanie w ułatwianie twórcom gier realizacji ich wizji”, powiedział Tony Tamasi, wiceprezes działu marketingu technicznego w firmie NVIDIA. „Tworzenie nowoczesnych gier komputerowych jest niewiarygodnie wymagającym technologicznie zadaniem i dlatego inwestujemy znaczne środki w tworzenie wydajnych, łatwych w użyciu narzędzi do optymalizacji i debugowania gier na konsole i komputery PC”.
Dzisiaj NVIDIA rozszerza swój uznany pakiet narzędzi o trzy nowe narzędzia, które w znaczny sposób przyspieszą proces tworzenia gier przy zachowaniu kontroli nad realizacją projektów oraz ich kosztami.
Nowe narzędzia to:
PerfHUD™ 6 — graficzne narzędzie do debugowania i analizy wydajności dla aplikacji DirectX 9 i 10.
FX Composer™ 2.5 — zintegrowane środowisko do szybkiego tworzenia efektów specjalnych w czasie rzeczywistym.
Shader Debugger — pomaga debugować i optymalizować shadery napisane w HLSL, CgFX, i COLLADA FX Cg w DirectX i OpenGL.
„Nowe narzędzia wzmacniają nasze głębokie i długofalowe zaangażowanie w ułatwianie twórcom gier realizacji ich wizji”, powiedział Tony Tamasi, wiceprezes działu marketingu technicznego w firmie NVIDIA. „Tworzenie nowoczesnych gier komputerowych jest niewiarygodnie wymagającym technologicznie zadaniem i dlatego inwestujemy znaczne środki w tworzenie wydajnych, łatwych w użyciu narzędzi do optymalizacji i debugowania gier na konsole i komputery PC”.
-
Poprzedni
Więcej systemu Vista
-
Następny
Norton Internet Security 2009 i Norton Antivirus 2009 w wersji beta
Warto przeczytać:
Do góry
Konkursy
Wszystkie konkursy zakończone. Zapraszamy wkrótce.
-
Konkurs świąteczny 2020
Po raz kolejny przygotowaliśmy dla Was Świąteczny Konkurs, w którym możecie wygrać bardzo atrakcyjne nagrody. Aby wziąć udział w...
-
10 urodziny vortalu!
Tak, już dziesięć lat jesteśmy z Wami! Z okazji naszej rocznicy przygotowaliśmy razem z naszymi partnerami dla Was kolejny konkurs z...
Komentarze