» załóż konto» przypomnij hasło

Hellgate: London na PC

Autor: Mateusz Galon | Źródło: PC Gamer | Data: archiwalny

A A A | Wejść na stronę 4191 | Komentarzy 0

Hellgate: London na PCPierwsze screeny z gry były bardzo mylne i wprowadzały w błąd każdego, kto wykazywał jakiekolwiek zainteresowanie tą grą. Dzialo się tak, ponieważ wszystkie opublikowane screeny były z widokiem FPP (First Person Perspective), co równoznacznie sugerowało, że gra jest z gatunku FPS (First Person Shooter). Ale z narastającym przekonaniem fanów co do gatunku Hellgate jako FPS, Bill Roper i inni pracownicy Flagship wkroczyli do akcji tumacząc, że ich gra jest RPG’iem, pozwalającym na granie w pierwszej lub trzeciej osobie. „Half-Life i Diablo połączone razem,” „Diablo II w przyszłości, w 3D obserwowane z perspektywy pierwszej osoby” – to tylko niektóre cytaty wałkowane przez pracowników FSS (Flagship Studios) na licznych forach internetowych. Oczywiście, widok z trzeciej osoby też jest dostepny i gracz może zmieniać widok w każdej chwili.

Ponadto, to co różni Hellgate: London od kazdego FPS’a, to fakt, że każde udeżenie, ilość zadanych punktów obrażeń będzie kalkulowana na podstawie statów bohatera i użytej broni. Jak PC Gamer ładnie to ująłl „Twoje niesamowite zręczności z Counter-Strike nie pomogą Ci w tej grze.”

Jak na RPG przystało, do rozdysponowania będa punkty w statystykach naszej postaci, takie jak siła, zręczność itp. Bedą także punkty które będziemy inwestowali w umiejętności naszej postaci (dla każdej klasy jest przewidziany całkowicie unikalny zestaw umiejętności, tak jak to miało miejsce w Diablo). Akcja gry toczy się w Londynie, w roku 2038, 5 lat po przegranej wojnie z demonami. Miejsca charakterystyczne dla Londynu zostały przeniesione do gry i są niezmienne, reszta świata gry jest generowana losowo, tak jak to miało miejsce w Diablo. Podobnie ma się sprawa z ekwipunkiem, który także jest generowany losowo.

A skoro już przy ekwipunku jesteśmy; bronie w Hellgate: London nie będą zwyczajnymi 'gnatami' jakie mamy obecnie, zwykła broń jest nieskuteczna wobec demonów, tak więc o M-16, Desercie i innych zabawkach można zapomnieć, zamiast nich będziemy mieli bronie ciskające w przeciwników ogniste kule, rażące ich prądem czy też miecze zatruwające oponentów przy pierwszym draśnięciu. Podczas korzystania z tych ostatnich, tj. z broni białej, kamera automatycznie będzie się przełączała na widok TPP. Bronie posiadają gniazda, za pomocą których można jemodyfikować, np. zmieniając rodzaj zadawanych przez broń obrażeń.
Warto przeczytać: Do góry

Komentarze


Konkursy

  • Wszystkie konkursy zakończone. Zapraszamy wkrótce.

  • Konkurs świąteczny 2020

    Konkurs świąteczny 2020

    Po raz kolejny przygotowaliśmy dla Was Świąteczny Konkurs, w którym możecie wygrać bardzo atrakcyjne nagrody. Aby wziąć udział w...

  • 10 urodziny vortalu!

    10 urodziny vortalu!

      Tak, już dziesięć lat jesteśmy z Wami! Z okazji naszej rocznicy przygotowaliśmy razem z naszymi partnerami dla Was kolejny konkurs z...