» załóż konto» przypomnij hasło

Mionix Naos QG – test myszki dla graczy

Autor: Wiesław Truszkowski | Data: 2017-04-25 21:30:14

A A A | Wejść na stronę 20733 | Komentarzy 3


Pokaż specyfikację

Specyfikacja
Czujnik Rytmu Serca Pixart PAH8001EI-2G, do 3000 fps, 6.8Mhz
Czujnik GSR Miedziane elektrody pokryte azotkiem tytanu
Optyczny Sensor Ruchu Pixart PMW-3360, 12000 DPI, 70MHz, do 12000 fps, 250ips
Oprogramowanie Mionix z otwartym API, nakładka na gry
Procesor 32bit ARM Cortex M3 taktowany 32Mhz-
Wbudowana Pamięć 128 kb wbudowanej pamięci mogące przechować do 5 profili
Mikroprzełączniki L/R: Omron 20mn, DPI/boczne i scroll: TTC
Polling rate (częstotliwość próbkowania myszki) 1000 Hz / 1ms
Kształt Praworęczny ergonomiczny chwyt PALM
Powierzchnia myszy Czterowarstwowa gumowa powłoka
Kolor Ciemny odcień szarości
Ilość Przycisków 7 w pełni programowalnych przycisków
Regulacja DPI 5 stopniowa regulacja DPI podczas grania
Podświetlanie Dwa LEDy w dwóch strefach, efekty podświetlania oraz do 16.8 mln opcji kolorystycznych
Materiał Ślizgaczy PTFE
Podłączenie USB (Pozłacane styki, full speed USB 2.0 z plug&play)
Przewód Długość 2m, pleciony kabel
Waga 152g

Aplikację do obsługi myszki możemy pobrać ze strony producenta. Instalacja zajmuje tylko chwilę i możliwe, że będzie wymagana aktualizacja firmware. Po tym sprzęt jest gotowy do pracy, a my możemy sprawdzić czy czujniki zainstalowane w myszy Naos QS działają prawidłowo.

Mionix Naos QG

Mamy tutaj oczywiście szereg podstawowych funkcji jak np. ustawienia DPI (osobne dopasowanie kąta osi X i Y), polling rate, klawisze makro i podświetlenie diod LED (logo i scroll) w 16,8 miliona kolorów do wyboru. Warto podkreślić, że API jest aplikacją otwartą dla programistów, przez co będzie możliwość indywidualnej personalizacji i lepszego wykorzystania potencjału urządzenia.

Mionix Naos QG

Mionix Naos QG

W aplikacji mamy dostęp do statystyk, które umożliwiają nam śledzenie eksploatacji urządzenia i danych dotyczących użytkownika.
 

Warto przeczytać: Do góry

Komentarze

  • ~mifel

    2017-04-30 01:07:34

    Gracze nie potrzebują elektroniki, żeby wiedzieć o 'stresujących' momentach. Cała reszta całkiem interesująca (aczkolwiek nie dla mnie, bo radzę sobie bez tego). Ciekawe jak analiza potu będzie działała latem w 30-stopniowym upale.
  • ~bajerek

    2017-04-30 09:30:17

    Ciekawy bajer. Na meczach CS-a można by uruchomić osobny ekran z czytelnie rozrysowanymi informacjami czujników dla obu drużyn.
    To obrazowały by pewne aspekty fizjologiczne w newralgicznych momentach rozgrywki.
  • ~franus

    2017-05-01 11:12:13

    Jak komuś coś nie idzie to można zmniejszyć automatycznie poziom trudności i tym zwiększyć radość z grania. Plus takie statystyki mogą pomóc w lepszym doborze graczy w MP - tak by każdy mógł grać z ludźmi na swoim poziomie i czerpać z tego przyjemność.

Komentarz 3


Konkursy

  • Wszystkie konkursy zakończone. Zapraszamy wkrótce.

  • Konkurs świąteczny 2020

    Konkurs świąteczny 2020

    Po raz kolejny przygotowaliśmy dla Was Świąteczny Konkurs, w którym możecie wygrać bardzo atrakcyjne nagrody. Aby wziąć udział w...

  • 10 urodziny vortalu!

    10 urodziny vortalu!

      Tak, już dziesięć lat jesteśmy z Wami! Z okazji naszej rocznicy przygotowaliśmy razem z naszymi partnerami dla Was kolejny konkurs z...