Procesorowa (r)ewolucja
Test Intel Core i3 i i5 32nm
Spis treści
SOCKET 1156
Intel Core i5 661 3.33GHZ, 4MB L3, 32NM
Intel Core i5 750 2.66GHZ, 8MB L3, 45NM
Intel DH55TC MEDIA CENTER
Gigabyte P55 UD6
Transcend AXERAM DDR3 1800+ @ 1333MHZ 7-7-7-20
SOCKET 775
Intel Core 2 Duo E4700 2.60GHZ, 2MB L2, 65NM
Intel Core 2 Duo E8500 3.16GHZ, 6MB L2, 45NM
Intel Core 2 Quad Q6600 2.40GHZ, 8MB L2, 65NM
DFI Iinfinity P965 S-DARK
OCZ SLI Ready DDR2 800MHZ 4-4-4-12 2X1GB
POZOSTAŁE KOMPONENTY
EVGA GeForce 8800GS @ 660/1700/1900
Seagate Barracuda 7200.9 SATA – 160GB
Pentagram Silent Force 370W
BenQ T701 17’ 1280-1240
Windows Seven Ultimate 64BIT
Wydajność ocenialiśmy na podstawie wyników uzyskanych w aplikacjach syntetycznych takich jak:
Procedura testowa:
W grach wybrane zostały specjalnie dostosowane lokacje tak, aby powtarzalność pomiaru była niemal 100%. Ilość FPS mierzyłem programem Fraps. Jeżeli dana gra oferowała wbudowany benchmark, to pomiarów dokonywaliśmy za jego pomocą.
Intel Core i5 661 3.33GHZ, 4MB L3, 32NM
Intel Core i5 750 2.66GHZ, 8MB L3, 45NM
Intel DH55TC MEDIA CENTER
Gigabyte P55 UD6
Transcend AXERAM DDR3 1800+ @ 1333MHZ 7-7-7-20
SOCKET 775
Intel Core 2 Duo E4700 2.60GHZ, 2MB L2, 65NM
Intel Core 2 Duo E8500 3.16GHZ, 6MB L2, 45NM
Intel Core 2 Quad Q6600 2.40GHZ, 8MB L2, 65NM
DFI Iinfinity P965 S-DARK
OCZ SLI Ready DDR2 800MHZ 4-4-4-12 2X1GB
POZOSTAŁE KOMPONENTY
EVGA GeForce 8800GS @ 660/1700/1900
Seagate Barracuda 7200.9 SATA – 160GB
Pentagram Silent Force 370W
BenQ T701 17’ 1280-1240
Windows Seven Ultimate 64BIT
Wydajność ocenialiśmy na podstawie wyników uzyskanych w aplikacjach syntetycznych takich jak:
- X264 BENCHMARK
- 3DMARK VANTAGE
- CINEBENCH R10 X64
- FRITZ BENCHMARK V4.2
- MAAXPI 2 BENCHMARK 1.40
- NUCLEARUS BENCHMARK
- PCMARK05
- SANDRA SISOFT 2009.SP4
- SUPER PI 1.5 XS MOD
- TRUECRYPT
- WPRIME 2.00
- AVATAR: THE GAME DEMO
- CRYSIS DEMO
- COLIN MCRAE: DIRT 2 DEMO
- RESIDENT EVIL 5 BENCHMARK
- STALKER: CALL OF PRIPYAT BENCHMARK
- UNREAL 3 BENCHMARK
- X3: TERRAN CONFLICT ROLLING BENCHMARK
Procedura testowa:
W grach wybrane zostały specjalnie dostosowane lokacje tak, aby powtarzalność pomiaru była niemal 100%. Ilość FPS mierzyłem programem Fraps. Jeżeli dana gra oferowała wbudowany benchmark, to pomiarów dokonywaliśmy za jego pomocą.
Warto przeczytać:
Do góry
Konkursy
Wszystkie konkursy zakończone. Zapraszamy wkrótce.
-
Konkurs świąteczny 2020
Po raz kolejny przygotowaliśmy dla Was Świąteczny Konkurs, w którym możecie wygrać bardzo atrakcyjne nagrody. Aby wziąć udział w...
-
10 urodziny vortalu!
Tak, już dziesięć lat jesteśmy z Wami! Z okazji naszej rocznicy przygotowaliśmy razem z naszymi partnerami dla Was kolejny konkurs z...
Komentarze
Duath
2010-01-04 11:24:39
Mateusz
2010-01-04 19:49:15
Adonim
2010-01-04 19:57:41
Maaario
2010-05-25 11:23:02
~jarszu
2011-04-13 20:49:53
~PiotrMalko
2013-08-21 13:37:23
6