Samsung LED TV
Pod takim hasłem rozpoczyna się dzisiaj (5 października) kampania reklamowa interaktywnych telewizorów Samsung LED TV. Zwróci ona uwagę na najważniejsze cechy nowej linii odbiorników – doskonałą jakość obrazu, najsmuklejszą obudowę i interaktywne rozwiązania.Działania reklamowe potrwają 10 tygodni i skupią się przede wszystkim na telewizji. Spoty 30 i 15–sekundowe będą emitowane m.in. w stacjach: TVP, TVP Info, Polsat, Polsat2, Polsat Sport, TV4, TVN, TVN7, TVN24, Discovery, Hallmark, Comedy Central, National Geographic, Canal+ Sport itd.
Kampania wsparta zostanie również działaniami w prasie i w Internecie. Od listopada reklamy pojawią się w czasopismach telewizyjnych (m.in. Gazeta Telewizyjna, Tele Tydzień), i dziennikach ogólnopolskich (m.in. Polska the Times), a pod koniec października rozpocznie się kampania w głównych portalach internetowych (m.in. gazeta.pl, onet.pl, interia.pl). Uzupełnieniem działań reklamowych jest kampania outdoroowa prowadzona w wybranych lokalizacjach w całym kraju.
Nowa kampania kładzie nacisk na multimedialne funkcje telewizorów Samsung LED TV. Wszystkie urządzenia wyposażono bowiem w interaktywny pakiet funkcji Medi@ 2.0, w ramach którego użytkownicy mają do dyspozycji bezprzewodowe łącze DLNA pozwalające na bezpośrednie połączenie telewizora z domową siecią czy łącze USB 2.0 Movie, które pozwala wyświetlać zdjęcia czy odtwarzać muzykę i filmy video w telewizorze. Dodatkowo, usługa Internet@TV w nowych telewizorach Samsung pozwala korzystać z zasobów wielu serwisów, miedzy innymi YouTube czy USAToday, a także z aktualnych treści serwisów internetowych grupy Gazeta.pl. Klipy wideo czy najświeższe wiadomości mogą być wyświetlane na ekranie telewizora, bez pośrednictwa komputera.
– Najnowsza kampania telewizorów Samsung LED TV ma na celu podkreślenie naszej roli lidera tego segmentu rynku – mówi Michał Grzeliński, CE Marketing Manager Samsung Electronics Polska. – Samsung, jako światowy lider na rynku telewizorów, poprzez technologię LED TV aktywnie promuje najnowocześniejsze rozwiązania w dziedzinie interaktywnych telewizorów wykorzystujących podświetlenie diodowe. Dzięki temu możemy zaproponować użytkownikom najwyższą jakość obrazu oraz szereg multimedialnych funkcji. Przy tym wszystkim telewizory Samsung LED TV mają niespełna 3cm głębokości.
Wprowadzone w bieżącym roku na rynek telewizory Samsung LED TV oferują użytkownikom zupełnie nowe wrażenia. Technologia podświetlenia matrycy diodami LED pozwoliła nie tylko na znaczną poprawę jakości obrazu, ale również na skonstruowanie najsmuklejszego na rynku telewizora z wbudowanym cyfrowym tunerem MPEG4 DVB-T, o głębokości obudowy niespełna 3cm. Ponadto diody LED zużywają nawet o 30% mniej energii, co czyni te urządzenia jeszcze bardziej przyjaznymi środowisku.
Kampania wsparta zostanie również działaniami w prasie i w Internecie. Od listopada reklamy pojawią się w czasopismach telewizyjnych (m.in. Gazeta Telewizyjna, Tele Tydzień), i dziennikach ogólnopolskich (m.in. Polska the Times), a pod koniec października rozpocznie się kampania w głównych portalach internetowych (m.in. gazeta.pl, onet.pl, interia.pl). Uzupełnieniem działań reklamowych jest kampania outdoroowa prowadzona w wybranych lokalizacjach w całym kraju.
Nowa kampania kładzie nacisk na multimedialne funkcje telewizorów Samsung LED TV. Wszystkie urządzenia wyposażono bowiem w interaktywny pakiet funkcji Medi@ 2.0, w ramach którego użytkownicy mają do dyspozycji bezprzewodowe łącze DLNA pozwalające na bezpośrednie połączenie telewizora z domową siecią czy łącze USB 2.0 Movie, które pozwala wyświetlać zdjęcia czy odtwarzać muzykę i filmy video w telewizorze. Dodatkowo, usługa Internet@TV w nowych telewizorach Samsung pozwala korzystać z zasobów wielu serwisów, miedzy innymi YouTube czy USAToday, a także z aktualnych treści serwisów internetowych grupy Gazeta.pl. Klipy wideo czy najświeższe wiadomości mogą być wyświetlane na ekranie telewizora, bez pośrednictwa komputera.
– Najnowsza kampania telewizorów Samsung LED TV ma na celu podkreślenie naszej roli lidera tego segmentu rynku – mówi Michał Grzeliński, CE Marketing Manager Samsung Electronics Polska. – Samsung, jako światowy lider na rynku telewizorów, poprzez technologię LED TV aktywnie promuje najnowocześniejsze rozwiązania w dziedzinie interaktywnych telewizorów wykorzystujących podświetlenie diodowe. Dzięki temu możemy zaproponować użytkownikom najwyższą jakość obrazu oraz szereg multimedialnych funkcji. Przy tym wszystkim telewizory Samsung LED TV mają niespełna 3cm głębokości.
Wprowadzone w bieżącym roku na rynek telewizory Samsung LED TV oferują użytkownikom zupełnie nowe wrażenia. Technologia podświetlenia matrycy diodami LED pozwoliła nie tylko na znaczną poprawę jakości obrazu, ale również na skonstruowanie najsmuklejszego na rynku telewizora z wbudowanym cyfrowym tunerem MPEG4 DVB-T, o głębokości obudowy niespełna 3cm. Ponadto diody LED zużywają nawet o 30% mniej energii, co czyni te urządzenia jeszcze bardziej przyjaznymi środowisku.
Warto przeczytać:
Do góry
Konkursy
Wszystkie konkursy zakończone. Zapraszamy wkrótce.
-
Konkurs świąteczny 2020
Po raz kolejny przygotowaliśmy dla Was Świąteczny Konkurs, w którym możecie wygrać bardzo atrakcyjne nagrody. Aby wziąć udział w...
-
10 urodziny vortalu!
Tak, już dziesięć lat jesteśmy z Wami! Z okazji naszej rocznicy przygotowaliśmy razem z naszymi partnerami dla Was kolejny konkurs z...
Komentarze