Kaspersky Lab: Pole Position na wystawie CeBIT 2011
Formuła 1 i bezpieczeństwo IT – podczas tegorocznego CeBITu firma Kaspersky Lab, która będzie zajmowała stoisko D37 w Hali 11, wykaże, że te dwie dziedziny łączą się ze sobą. Oprócz najnowszych informacji na temat zagrożeń oraz pełnego wachlarza rozwiązań firmy odwiedzający stoisko Kaspersky Lab będą mogli przyjrzeć się prawdziwemu bolidowi Ferrari F1 i sprawdzić swoich sił w symulatorze wyścigów.
W tym roku firma skupi się głównie na małych firmach zatrudniających do 10 pracowników: „W zeszłym roku 41%* komputerów użytkowanych w małych firmach i domowych biurach zostało zainfekowanych szkodliwym oprogramowaniem” – mówi Piotr Kupczyk, dyrektor działu prasowego w Kaspersky Lab Polska. „Liczby te pokazują, jak ważne jest uświadomienie firmom tego rodzaju zagrożeń. W końcu nie chodzi tu tylko o utratę danych; stawką może być przetrwanie całej firmy. Dlatego stworzyliśmy Kaspersky Small Office Security, rozwiązanie opracowane z myślą o małych przedsiębiorstwach, które z dumą przedstawimy na wystawie CeBIT."
Agenda Kaspersky Lab obejmuje również zagrożenia związane z technologią mobilną oraz bezpieczne wykorzystywanie portali społecznych. Oprócz programu Kaspersky Small Office Security firma zaprezentuje również Kaspersky Mobile Security 9 - najnowszą wersję rozwiązania zapewniającego bezpieczeństwo mobilne – teraz z obsługą smartfonów z systemem Blackberry i Android.
Wydarzenia dla prasy
Podczas śniadania prasowego (1 marca, wtorek, godz. 10:00) przedstawiciele firmy przedstawią historię Kaspersky Lab, określą, w jakim miejscu znajduje się obecnie firma oraz jakie są jej plany na przyszłość. Jewgienij Kasperski, dyrektor generalny i współzałożyciel Kaspersky Lab, Jewgienij Bujakin, dyrektor ds. operacyjnych, oraz Roger Wilson, wicedyrektor ds. marketingu będą mówili o rozwoju firmy i nowych partnerstwach oraz zaprezentują strategię wzrostu. Tematem, który zdominuje 2011 rok, będzie wyścig „w kierunku mobilności”. Dlatego, oprócz omówienia współpracy z firmą Scuderia Ferrari, przedstawiciele Kaspersky Lab poruszą temat zagrożeń związanych z technologią mobilną. Konferencja prasowa będzie odbywała się w języku angielskim w sali Berlin Room w Convention Center na parterze.
Również we wtorek 1 marca o godz. 11:15 w tej samej lokalizacji (Berlin Room, Convention Center) rozpocznie się konferencja prasowa zatytułowana "Small Businesses – Small on Security?". Marco Preuss, starszy analityk wirusów, oraz Chris Hopper, menedżer marketingu produktu, omówią najnowsze zagrożenia IT dla małych firm i wykażą, dlaczego najnowsza wersja oprogramowania Kaspersky Small Office Security oferuje najlepszą ochronę z możliwych. Konferencja będzie odbywała się w języku angielskim.
Tradycją stał się Okrągły Stół Analityków, który w tym roku odbędzie się w środę, 2 marca 2011 roku o godz. 10:00, a tematem dyskusji będą trendy dotyczące szkodliwego oprogramowania zagrażającego firmom w 2011 roku (Corporate Malware Trends in 2011). Moderatorami okrągłego stołu, który odbędzie się w sali Bonn 2 w Convention Center, będą analitycy wirusów: Magnus Kalkuhl, Marco Preuss, Christian Funk, Stefan Tanase oraz Vicente Diaz. Wykorzystywanie portali społecznościowych w środowisku biznesowym, strategie bezpieczeństwa dla smartfonów oraz ukierunkowane ataki na przedsiębiorstwa to przykładowe zagadnienia, o których będą dyskutowali uczestnicy okrągłego stołu. Konferencja będzie odbywała się w języku angielskim.
Możliwości przeprowadzenia wywiadu podczas wystawy CeBIT
Oprócz wymienionych wyżej imprez dla prasy będzie również możliwość przeprowadzenia indywidualnego wywiadu z następującymi osobami: Jewgienij Kasperski (dyrektor generalny), Jewgienij Bujakin (dyrektor ds. operacyjnych), Roger Wilson (wicedyrektor ds. marketingu), Magnus Kalkuhl (starszy analityk wirusów), Marco Preuss (starszy analityk wirusów), Christian Funk (analityk wirusów), Stefan Tanase (starszy regionalny specjalista ds. badań), Vicente Diaz (starszy analityk szkodliwego oprogramowania), Ilijana Vavan (pełniąca obowiązki dyrektora zarządzającego na Europę oraz dyrektor europejskiego działu Corporate Business Division) oraz Chris Hopper (menedżer marketingu produktu na Europę).
-
Poprzedni
Gracz i jego niedziałające Call of Duty: Black Ops
-
Następny
Nowe układy NVIDIA Quadro otwierają erę mobilnych superkomputerów
Konkursy
Wszystkie konkursy zakończone. Zapraszamy wkrótce.
-
Konkurs świąteczny 2020
Po raz kolejny przygotowaliśmy dla Was Świąteczny Konkurs, w którym możecie wygrać bardzo atrakcyjne nagrody. Aby wziąć udział w...
-
10 urodziny vortalu!
Tak, już dziesięć lat jesteśmy z Wami! Z okazji naszej rocznicy przygotowaliśmy razem z naszymi partnerami dla Was kolejny konkurs z...
Komentarze