Czyli o tym jak dobić konkurencję
Radeon HD 5870 i Radeon HD 5850
Spis treści
Kolejna odsłona Call of Duty cechuje się świetną grafiką, porównywaną do gier typu Crysis, czy Far Cry 2. Call of Duty: World at War ma jednak to do siebie, że nie jest aż tak wymagającą grą jak wspomniane wyżej tytuły. Duża możliwość ustawień graficznych pozwala wykorzystać tę grę, jako benchmark testowy. Gra korzysta z autorskiego silnika graficznego, będącego bardzo dalekim krewnym id Tech 3 ( silnik od Quake'a III). Korzysta również on z wersji dziewiątej API Microsoftu.
Warto przeczytać:
Do góry
Konkursy
Wszystkie konkursy zakończone. Zapraszamy wkrótce.
-
Konkurs świąteczny 2020
Po raz kolejny przygotowaliśmy dla Was Świąteczny Konkurs, w którym możecie wygrać bardzo atrakcyjne nagrody. Aby wziąć udział w...
-
10 urodziny vortalu!
Tak, już dziesięć lat jesteśmy z Wami! Z okazji naszej rocznicy przygotowaliśmy razem z naszymi partnerami dla Was kolejny konkurs z...
Komentarze
Adonim
2009-11-10 12:18:57
Mateusz
2009-11-10 13:46:47
Co do testu to jestem pozytywnie zaskoczony, zdecydowanie lepszy niż Szymona poprzednie publikacje. Zdjęcia elegancko wyszły, wykresy wreszcie czytelne. Jeżeli chodzi o karty to... marzenie :)
lenio123
2009-11-10 15:33:09
Szymon coraz lepszy, ale akapit o teselacji ciężko mi było zrozumieć :).
Adonim
2009-11-10 19:57:44
gekon
2009-11-19 02:54:35
Co do samych „potworków”, pozostają one w sferach marzeń (właściwie to gdzieś w ich długiej kolejce ;-P )
5