Frobot znowu w akcji
Palit GeForce GTS 250
Spis treści
Do stworzenia gry użyto silnika CryENGINE2, który w 2007 roku uważany był za jeden z najbardziej zaawansowanych. Silnik odpowiada za grafikę, fizykę i sztuczną inteligencję bohaterów niezależnych. Korzysta on z biblioteki DirectX 10 i tym samym z Shader Model 4.0. Gra wykorzystuje też DirectX 10.1 i Shader Model 4.1. Silnik może obliczać fizykę w grze przy pomocy zunifikowanych jednostek Shader Unit, znajdujących się na karcie graficznej. Crysis jest dostosowany do działania na każdym procesorze, niezależnie od ilości posiadanych rdzeni. Gra wykorzystuje technologię NVIDII SLI. W grze umieszczono kod, dzięki któremu Crysis będzie wykazywał lepsze możliwości graficzne, przez następne 2 lata po wydaniu gry. Oznacza to, że jeśli ktoś uruchomi grę do dwóch lat po jej premierze na dostępnym sprzęcie komputerowym to Crysis będzie posiadał ładniejszą grafikę niż obecnie (wykorzysta możliwości przyszłego sprzętu). Przyczyną wprowadzenia tego udoskonalenia jest fakt, że producenci gry tworząc ją chcieli uniknąć jej "zestarzenia się" z powodu gorszej oprawy graficznej w porównaniu do gier wydanych w przyszłości. Crysis jest skalowany 4 lata wstecz tzn., że na czteroletnim komputerze też się uruchomi, ale grafika i fizyka będzie przypominać tą z Far Cry'a na maksymalnych ustawieniach.
Warto przeczytać:
Do góry
Konkursy
Wszystkie konkursy zakończone. Zapraszamy wkrótce.
-
Konkurs świąteczny 2020
Po raz kolejny przygotowaliśmy dla Was Świąteczny Konkurs, w którym możecie wygrać bardzo atrakcyjne nagrody. Aby wziąć udział w...
-
10 urodziny vortalu!
Tak, już dziesięć lat jesteśmy z Wami! Z okazji naszej rocznicy przygotowaliśmy razem z naszymi partnerami dla Was kolejny konkurs z...
Komentarze