GeForce GTX 560 w dwóch różnych odsłonach
Leadtek GTX 560 OC i Zotac GTX 560 Multiview - test

Spis treści
Po premierze kart graficznych serii 4xx Nvidia postanowiła nie próżnować i wycisnąć z architektury „Fermi” wszystko co możliwe. Tak powstał chip o nazwie kodowej GF110, który znalazł swoje miejsce w GTX’ 580. Później kolejny GF112 w GTX 570, aż w końcu „narodził się” GF114. Został on zaaplikowany do GTX’a 560 Ti. Karta okazała się mocna i producent musiał zapełnić lukę między nim, a GTX460, więc „zieloni” wyprodukowali bohatera dzisiejszego testu, czyli GTX’a 560(bez dopisku „Ti”).
Patrząc na specyfikacje GTX 560 nie widzimy praktycznie żadnych różnic w stosunku do starszego brata GTX’a 460. Liczba jednostek cieniujących, teksturujących oraz ROP’ów pozostała taka sama. Różnią się jedynie taktowania rdzenia oraz pamięci. W stosunku do swego protoplasty GTX 560 posiada wyłączony jeden blok SM, przez co mniejsza jest ilość jednostek cieniujących oraz teksturujących. Poniższa ilustracja idealnie to tłumaczy.
Producent zapewnia, że będzie możliwa komfortowa gra w rozdzielczości FullHD. Sprawdźmy!
Konkursy
Wszystkie konkursy zakończone. Zapraszamy wkrótce.
-
Konkurs świąteczny 2020
Po raz kolejny przygotowaliśmy dla Was Świąteczny Konkurs, w którym możecie wygrać bardzo atrakcyjne nagrody. Aby wziąć udział w...
-
10 urodziny vortalu!
Tak, już dziesięć lat jesteśmy z Wami! Z okazji naszej rocznicy przygotowaliśmy razem z naszymi partnerami dla Was kolejny konkurs z...
Komentarze
t.luk
2011-12-01 19:38:06
"Z Crysis’em 2 karty poradziły sobie przyzwoicie. Nie zauważyłem zmian w płynności obrazu."
Jasne, spadki były do 24 klatek i nie zauważyłeś różnic w płynności względem 33 FPS'ów? ;)
ludek111
2011-12-02 00:06:21
t.luk
2011-12-02 09:51:40
Francus
2011-12-02 10:19:37
seqqes
2011-12-02 14:34:04
Mimo, iż FPS spadł raz do 24 to uważam, że grało się w miarę komfortowo.
t.luk
2011-12-02 21:41:09
Irwander
2011-12-08 10:21:15
Duath
2011-12-08 18:51:55