Za walki z bossami w Deus Ex było odpowiedzialne zewnętrzne studio
Przy większych projektach często studio deweloperskie wspiera inne, zewnętrzne. Było tak też w przypadku Deus Ex: Human Revolution - Bunt Ludzkości. Panowie z Eidos Montreal oddali walki z bossami w ręce studia Grip Entertainment – i to właśnie walki z nimi były uważane za niedopracowane.
Prezes studia przyznał, że prace nad grą były trudne, a co dokładnie stwarzało trudności przeczytacie poniżej:
„Szczere wyznanie: jestem fanem shooterów. Otrzymałem to zlecenie wiedząc niewiele o świecie Deus Exa. Chłopaki z Eidosu dali nam projekty postaci, silnik. […] Walki z bossami są specjalnymi momentami. Mieliśmy z nimi dwa problemy: po pierwsze musieliśmy zaimplementować naszą technologię w silnik Deus Ex: Human Revolution – Bunt Ludzkości. Po drugie, w samej grze możesz być tym, kim chcesz – możesz mieć jeden, drugi wszczep, taką broń… Balansując to wszystko, nie wiesz więc, jakim bohaterem będzie kierował gracz, a chcesz dać mu wspaniałe doświadczenie. Chcesz być wierny wizji projektantów, ale jednocześnie chcesz dostarczyć świetne wrażenia. Balansowanie tego było okropnie.”
Konkursy
Wszystkie konkursy zakończone. Zapraszamy wkrótce.
-
Konkurs świąteczny 2020
Po raz kolejny przygotowaliśmy dla Was Świąteczny Konkurs, w którym możecie wygrać bardzo atrakcyjne nagrody. Aby wziąć udział w...
-
10 urodziny vortalu!
Tak, już dziesięć lat jesteśmy z Wami! Z okazji naszej rocznicy przygotowaliśmy razem z naszymi partnerami dla Was kolejny konkurs z...
Komentarze