Siła i wydajność
Palit GeForce 8800GT Sonic
Spis treści
- Zunifikowana architektura NVIDIA
- Technologia GigaThread
- Pełna obsługa Microsoft DirectX 10
- Technologia NVIDIA SLI
- Obsługa PCI Express 2.0
- Silnik NVIDIA Lumenex
- 16-krotny Anty-aliasing
- 128-bitowy zmiennoprzecinkowy tryb HDR (High Dynamic-Range)
- Technologia NVIDIA® Quantum Effects
- Obsługa HDMI
Zunifikowane jednostki cieniujące są dynamicznie przydzielane w zależności od bieżących potrzeb dla operacji cieniowania pikseli lub wierzchołków, do obliczania geometrii, lub przekształceń fizycznych. Dzięki temu wydajność w grach może być nawet dwukrotnie wyższa niż przy GPU poprzednich generacji.
GigaThread pozwala na efektywne wykorzystanie mocy obliczeniowej GPU, gdy procesor operuje na tysiącach niezależnych i równoległych wątków w programach następnej generacji.
Pierwszy na świecie procesor GPU z obsługą DirectX 10 oraz pełną obsługą Shader Model 4.0 oferuje niezwykły realizm obrazu oraz grafikę z efektami o filmowej jakości.
Umożliwia równoległe wykorzystanie dwóch kart, dzięki czemu wydajność wzrasta nawet 2-krotnie w stosunku do pojedynczej karty, dostarczając niezrównanych wrażeń w najnowszych grach. Korzystając z interfejsu PCI Express®\ technologia SLI wybitnie podnosi wydajność w najbardziej wymagających grach.
Zaprojektowana zgodnie z nową architekturą PCI Express 2.0, pozwalającą na pracę z najbardziej wymagającymi aplikacjami 3D i grami, dzięki zmaksymalizowaniu przepustowości szyny do 5 GT/s. Produkty PCI Express 2.0 są w pełni wstecznie kompatybilne z płytami głównymi w obecnym standardzie PCI Express.
Zapewnia niedostępną do tej pory jakość obrazu, zmiennoprzecinkową dokładność obliczeń oraz ultra wysokie ilości FPS.
Wysokiej jakości anty-aliasing z 16 krotnym próbkowaniem wygładza krawędzie i zapobiega powstawaniu na nich załamań.
Dwukrotnie wyższa dokładność w porównaniu z poprzednią generacją gwarantuje niezwykle realistyczne efekty oświetlenia — teraz także z obsługą wygładzania krawędzi.
Zaawansowane jednostki cieniujące pozwalają na symulacje oraz przeliczanie efektów fizycznych przez GPU, zwalniając główny procesor CPU i pozwalając mu na skoncentrowanie się na silniku gry.
Obsługa HDMI jest realizowana poprzez przejściówkę DVI-HDMI oraz kabel SPDIF.
Konkursy
Wszystkie konkursy zakończone. Zapraszamy wkrótce.
-
Konkurs świąteczny 2020
Po raz kolejny przygotowaliśmy dla Was Świąteczny Konkurs, w którym możecie wygrać bardzo atrakcyjne nagrody. Aby wziąć udział w...
-
10 urodziny vortalu!
Tak, już dziesięć lat jesteśmy z Wami! Z okazji naszej rocznicy przygotowaliśmy razem z naszymi partnerami dla Was kolejny konkurs z...
Komentarze