Porównanie dwóch błyskawic
MSI GTX 680 Lightning vs GTX 770 Lightning - test kart
Spis treści
Sterowniki: NVIDIA: 320.49 WHQL
Zegary testowe kart:
- MSI GTX 770 Lightning, zegary fabryczne: rdzeń 1228 MHz (Kepler boost), pamięci 7012 MHz
- MSI GTX 680 Lightning, zegary fabryczne: rdzeń 1202 MHz (Kepler boost), pamięci 6008 MHz
Benchmarki / gry testowe i ustawienia:
- 3DMark11, tryb Performance. Podaje wynik karty graficznej Graphics score oraz wynik ogólny Performance score.
- Fire Strike, tryb Performance. Podaje wynik karty graficznej Graphics score oraz wynik ogólny Performance score.
- Unigine Valley, v.1.0 Basic, preset Extreme HD. Podaje średni oraz minimalny fps jaki zwrócił benchmark.
- Tomb Raider. Jako lokację testową przyjąłem odcinek kiedy po wyjściu z jaskini zbliżamy się do rozbitego samolotu a następnie przechodzimy po nim na drugą stronę przełęczy. Ustawienia graficzne:
- Hitman Absolution. Jako lokację testową przyjąłem misję "Płonący Hotel", odcinek od początku misji gdzie znajdujemy się w płonącym pokoju aż do momentu kiedy wchodzimy po drabinie na dach hotelu. Dokładny fragment rozgrywki jest zaprezentowany na filmiku w sekcji z wynikami. Ustawienia graficzne:
- Battlefield 3. Jako lokację testową przyjąłem misję "Operacja Gilotyna", odcinek od początku misji aż do momentu kiedy przechodzimy na drugą stronę muru i zaczyna się wymiana ognia. Ustawienia graficzne:
- Far Cry 3. Test obejmuje krótki spacer po wiosce Amanaki a następnie przejazd Jeepem przez zalesiony teren. Ustawienia graficzne:
- Crysis 3. Jako lokację testową przyjąłem miejsce na mapie "Witamy w dżungli" gdzie po zniszczeniu wieżyczki zbliżamy się do małego jeziorka i pokonujemy trzech przeciwników strzałami z łuku, teren pokrywa gęsta trawa. Ustawienia graficzne:
- Sleeping Dogs. Jako lokację testową wybrałem misję "Pod przykrywką", gdzie wymuszamy haracz od sprzedawców. Ustawienia graficzne:
- Max Payne 3. Test obejmuje 2 minutową scenkę renderowaną przez silnik gry w czasie rzeczywistym na początku misji w Sao Paulo. Podobnych scenek w grze jest całe mnóstwo i nie można ich pominąć. Celowo nie wybrałem typowej strzelaniny jako lokację testową ponieważ w trakcie takiej rozgrywki przy zabijaniu wrogów w losowych momentach pojawiają się wstawki filmowe które powodują wahania fps przez co test nie jest powtarzalny. Ustawienia graficzne:
- Metro Last Light. Jako lokację testową przyjąłem bagna na mapie "Ogród". Test obejmuje krótką scenkę renderowaną w czasie rzeczywistym przez silnik gry oraz spacer po bagnach, po drodze zabijamy jednego potwora. Ustawienia graficzne:
W przypadku testów z gier podaje średni oraz minimalny fps na podstawie pomiaru z frapsa, wyniki są uśrednione na podstawie trzech pomiarów. Dokładny fragment rozgrywki prezentujący lokacje testowe jest przedstawiony na filmikach w sekcji z wynikami. Na wykresach podaje rzeczywisty zegar (Kepler boost) jaki osiągnęła karta w czasie testu odczytany z monitoringu MSI Afternurner.
Konkursy
Wszystkie konkursy zakończone. Zapraszamy wkrótce.
-
Konkurs świąteczny 2020
Po raz kolejny przygotowaliśmy dla Was Świąteczny Konkurs, w którym możecie wygrać bardzo atrakcyjne nagrody. Aby wziąć udział w...
-
10 urodziny vortalu!
Tak, już dziesięć lat jesteśmy z Wami! Z okazji naszej rocznicy przygotowaliśmy razem z naszymi partnerami dla Was kolejny konkurs z...
Komentarze
Xawery
2013-08-28 01:16:54
~baks
2013-08-28 01:19:57
~polak
2013-08-28 09:39:31
Też się świetnie kręci a Turbo po OC jeszcze podbija hehe :D
wikingowiec
2013-08-28 09:53:54
Kuba
2013-08-28 23:28:40
Sroka
2013-08-29 02:36:02
~softendo
2013-09-18 08:41:51
Witam,
Możecie proszę napisać przy jakich napięciach I7 3770k pracuje na 4.9?
Byłbym wdzięczny bo mam identyczny setup.
Pozdrawiam!
~Wooojciech1983
2013-09-19 10:50:19
~lulek123
2013-11-05 00:34:10
9