» załóż konto» przypomnij hasło

Technika TressFX od AMD

Autor: Robert Grzyb | Źródło: Softpedia | Data: 2013-02-26 16:06:21

A A A | Wejść na stronę 2590 | Komentarzy 0

Technika TressFX od AMD

Firma AMD zaprezentowała swoją najnowszą technologię o nazwie TressFX, ktróa odpowiada za rendering w czasie rzeczywistym obiektów animowanych, które podlegają najróżniejszym siłą zewnętrznym, które są obecne na scenie.

Technika TressFX jest oparta na metodzie Order Independent Transparency, która została przygotowana wcześniej przez AMD z wykorzystaniem Per-Pixel-Linked-List. Nowe Radony z architekturą GCN oferują wystarczającą moc, żeby móc ją zastosować. W praktyce o działaniu tego rozwiązania przekonamy się w grze Tomb Rider, gdzie następuje rendering włosów znanej Lary Croft. Na poniższych screenach pokazane zostały obrazki z i bez omawianej techniki.

Warto przeczytać: Do góry

Komentarze


Konkursy

  • Wszystkie konkursy zakończone. Zapraszamy wkrótce.

  • Konkurs świąteczny 2020

    Konkurs świąteczny 2020

    Po raz kolejny przygotowaliśmy dla Was Świąteczny Konkurs, w którym możecie wygrać bardzo atrakcyjne nagrody. Aby wziąć udział w...

  • 10 urodziny vortalu!

    10 urodziny vortalu!

      Tak, już dziesięć lat jesteśmy z Wami! Z okazji naszej rocznicy przygotowaliśmy razem z naszymi partnerami dla Was kolejny konkurs z...


Ostatnio na forum