System Chroma od Razera
Firma Razer™, światowy lider w dziedzinie oprogramowania oraz urządzeń dla graczy, zaprezentowała dzisiaj system Chroma, oferujący podświetlenie w pełnej palecie barw oraz zaawansowane opcje personalizacji w wybranych urządzeniach Razer. Chroma pozwoli także na synchronizację ustawień podświetlenia pomiędzy wieloma urządzeniami, oraz zaoferuje SDK, dzięki któremu deweloperzy będą mogli zintegrować zaawansowane efekty świetlne ze swoimi grami. W system Chroma zostaną wyposażone wybrane linie urządzeń Razera na rok 2015 i 2016. Wśród nich znajdzie się gamingowa myszka DeathAdder, mechaniczna klawiatura BlackWidow Ultimate oraz headset Kraken 7.1. Dzięki Chroma, każde z tych urządzeń zaoferuje nowe możliwości konfiguracji podświetlenia oraz synchronizowania tych ustawień za pomocą systemu zapisu ustawień w chmurze – Razer Synapse.
„Nasze nowe urządzenia wyposażone w system zaawansowanego podświetlenia Chroma to nasz kolejny krok w stronę pełnej customizacji i łączenia się gamingowych urządzeń Razera pomiędzy sobą.” – mówi Min-Liang Tan, współzałożyciel, CEO i dyrektor kreatywny Razer. „Chroma to więcej, niż tylko wielokolorowe podświetlenie – nasz nowy system daje graczom nieskończone możliwości personalizacji. Co więcej, stworzyliśmy też Chroma Software Development Kit, który pozwoli deweloperom zintegrować swoje gry z systemem Chroma.”
Wszystkie urządzenia wyposażone w system Chroma posiadają specjalne tryby podświetlenia:
• Spectrum cycling: Powolne przejścia w ramach pełnej gamy kolorów.
• Breathing: Delikatna pulsacja wybranym kolorem co 7 sekund. Ten wzór był do tej pory charakterystyczny dla myszek Razer.
• Static: Wybierz dowolny kolor z palety 16.8 miliona barw i rozświetl nim nauszniki swojego headsetu Kraken 7.1, rolkę myszki DeathAdder lub każdy z klawiszy klawiatury BlackWidow Ultimate.
• Custom (dla BlackWidow Ultimate Chroma): Łatwo ustaw indywidualny kolor podświetlenia dla każdego z klawiszy swojej BlackWidow Ultimate Chroma za pomocą Razer Synapse.
• Custom – Predefiniowane Schematy (dla BlackWidow Ultimate Chroma): Skorzystaj
z jednego ze schematów podświetlenia, stworzonych specjalnie dla gatunków FPS, MOBA, MMO czy RTS.
• Reactive (dla BlackWidow Ultimate Chroma): Rozświetla klawisz po naciśnięciu,
lub – w osobnym trybie – pozostawia ślad przez jakiś czas, dzięki czemu klawiatura świeci tym jaśniej, im szybciej naciskasz klawisze.
• Wave (dla BlackWidow Ultimate Chroma): Tworzy falę, która rozświetli klawiaturę wszystkimi kolorami tęczy, tworząc energiczną i niekończącą się animację.
Chroma SDK umożliwi twórcom wykorzystanie nieskończonych możliwości podświetlenia urządzeń kompatybilnych z Razer Chroma. Wśród nich mogą znaleźć się dedykowane sygnały dla kluczowych wydarzeń w grach, jak atak bazy czy śmierć postaci.
Urządzenia wykorzystujące Razer Chroma będą debiutowały na rynku począwszy od września 2014 na www.razerzone.com.
Chroma SDK zostanie udostępniony pod koniec roku.
-
Poprzedni
SteelSeries przedstawia najwytrzymalszą podkładkę na rynku - DeX
-
Następny
Aspire V Nitro – wielki skok w zakresie wydajności
Konkursy
Wszystkie konkursy zakończone. Zapraszamy wkrótce.
-
Konkurs świąteczny 2020
Po raz kolejny przygotowaliśmy dla Was Świąteczny Konkurs, w którym możecie wygrać bardzo atrakcyjne nagrody. Aby wziąć udział w...
-
10 urodziny vortalu!
Tak, już dziesięć lat jesteśmy z Wami! Z okazji naszej rocznicy przygotowaliśmy razem z naszymi partnerami dla Was kolejny konkurs z...
Komentarze