Sony Ericsson z odświeżonym wizerunkiem
Sony Ericsson wprowadził zmodyfikowaną markę w interaktywny, zabawowy i innowacyjny sposób, podkreślając tym swoje zaangażowanie w filozofię 'make.believe'.
Po wprowadzeniu we wrześniu zmodyfikowanego wizerunku marki (po raz pierwszy od trzech lat) firma zaprezentowała swoją nową wizualną tożsamość na turnieju Sony Ericsson Championships 2009 w Doha – był to pierwszy taki pokaz podczas wielkiego wydarzenia o światowej randze. Ten prestiżowy turniej tenisowy kobiet, rozgrywany co roku na zakończenie sezonu - Sony Ericsson Women’s Tennis Association Tour 2009 – zaszczyciło swoim udziałem osiem najlepszych na świecie tenisistek grających w turniejach singlowych i cztery najlepsze na świecie kobiece drużyny rozgrywające turnieje deblowe. Tenisistki walczyły o upragniony tytuł zwyciężczyń turnieju oraz o nagrodę z rekordowej puli 4,55 miliona USD.
Już po raz drugi turniej odbył się w Doha, ale po raz pierwszy nowy wizerunek marki Sony Ericsson został zaprezentowany na światowej rangi wydarzeniu. Idea turnieju idealnie współgrała z dynamicznym, ekscytującym i nasyconym barwami charakterem odnowionej marki. Turniej był także doskonałą okazją do przedstawienia nowego hasła marki 'make.believe', zapoczątkowanego i używanego przez Sony oraz firmy z grupy Sony.
Hasło ‘make.believe’ wyraża połączenie komunikacji i rozrywki, reprezentuje też pojęcia takie jak "kreatywność" i "zdolność do spełniania marzeń". 'make.believe' stosowane jest w całej komunikacji Sony Ericsson z odbiorcami, tak aby podkreślić zaangażowanie firmy w rozrywkę oraz współpracę z grupą Sony.
"Nasza odnowiona marka i wartości dotyczące innowacji, energii i otwartości, ukazują nasze nieustające zaangażowanie w transformację firmy oraz dążenie do tworzenia bardziej otwartej i zabawowej kultury", powiedział Lennard Hoornik, Head of Global Marketing w Sony Ericsson. „Turniej Sony Ericsson Championships 2009 był doskonałą platformą do zaprezentowania naszym użytkownikom nowych wartości związanych z marką i filozofią firmy".
W ciągu 2009 roku firma Sony Ericsson prowadziła szereg działań pod hasłem ‘make.believe’ wdrażając wiele spektakularnych pomysłów takich jak: Traffic Tennis podczas Sony Ericsson Open w Miami, Underground Tennis podczas Madrid Open czy Street Tennis podczas Rogers Cup w Toronto.
Po wprowadzeniu we wrześniu zmodyfikowanego wizerunku marki (po raz pierwszy od trzech lat) firma zaprezentowała swoją nową wizualną tożsamość na turnieju Sony Ericsson Championships 2009 w Doha – był to pierwszy taki pokaz podczas wielkiego wydarzenia o światowej randze. Ten prestiżowy turniej tenisowy kobiet, rozgrywany co roku na zakończenie sezonu - Sony Ericsson Women’s Tennis Association Tour 2009 – zaszczyciło swoim udziałem osiem najlepszych na świecie tenisistek grających w turniejach singlowych i cztery najlepsze na świecie kobiece drużyny rozgrywające turnieje deblowe. Tenisistki walczyły o upragniony tytuł zwyciężczyń turnieju oraz o nagrodę z rekordowej puli 4,55 miliona USD.
Już po raz drugi turniej odbył się w Doha, ale po raz pierwszy nowy wizerunek marki Sony Ericsson został zaprezentowany na światowej rangi wydarzeniu. Idea turnieju idealnie współgrała z dynamicznym, ekscytującym i nasyconym barwami charakterem odnowionej marki. Turniej był także doskonałą okazją do przedstawienia nowego hasła marki 'make.believe', zapoczątkowanego i używanego przez Sony oraz firmy z grupy Sony.
Hasło ‘make.believe’ wyraża połączenie komunikacji i rozrywki, reprezentuje też pojęcia takie jak "kreatywność" i "zdolność do spełniania marzeń". 'make.believe' stosowane jest w całej komunikacji Sony Ericsson z odbiorcami, tak aby podkreślić zaangażowanie firmy w rozrywkę oraz współpracę z grupą Sony.
"Nasza odnowiona marka i wartości dotyczące innowacji, energii i otwartości, ukazują nasze nieustające zaangażowanie w transformację firmy oraz dążenie do tworzenia bardziej otwartej i zabawowej kultury", powiedział Lennard Hoornik, Head of Global Marketing w Sony Ericsson. „Turniej Sony Ericsson Championships 2009 był doskonałą platformą do zaprezentowania naszym użytkownikom nowych wartości związanych z marką i filozofią firmy".
W ciągu 2009 roku firma Sony Ericsson prowadziła szereg działań pod hasłem ‘make.believe’ wdrażając wiele spektakularnych pomysłów takich jak: Traffic Tennis podczas Sony Ericsson Open w Miami, Underground Tennis podczas Madrid Open czy Street Tennis podczas Rogers Cup w Toronto.
-
Poprzedni
Fido intelligence zdobywcą kolejnej nagrody
-
Następny
ATEN prezentuje nowy 2-portowy przełącznik CS682
Warto przeczytać:
Do góry
Konkursy
Wszystkie konkursy zakończone. Zapraszamy wkrótce.
-
Konkurs świąteczny 2020
Po raz kolejny przygotowaliśmy dla Was Świąteczny Konkurs, w którym możecie wygrać bardzo atrakcyjne nagrody. Aby wziąć udział w...
-
10 urodziny vortalu!
Tak, już dziesięć lat jesteśmy z Wami! Z okazji naszej rocznicy przygotowaliśmy razem z naszymi partnerami dla Was kolejny konkurs z...
Komentarze