Samsung poszerza pakiet interaktywnych funkcji
Podczas tegorocznych targów elektroniki użytkowej CES, Samsung Electronics zaprezentował nowe linie multimedialnych telewizorów, umożliwiających bezpośredni dostęp do treści przygotowanych przez największe światowe serwisy internetowe. Na polskim rynku dostępne są już trzy polskojęzyczne widgety opracowane we współpracy z wydawnictwem Agora.
Wzbogacając funkcjonalność swoich telewizorów o zaawansowane funkcje interaktywne, Samsung przekracza kolejną granicę, zmieniając tradycyjny telewizor w centrum domowej rozrywki o wielu nowych zastosowaniach.
Dostępne w najnowszych telewizorach Samsung widgety oferują dostęp do aktualnych treści światowych serwisów. Ich zawartość można przeglądać bezpośrednio na ekranie telewizora, bez konieczności wykorzystywania komputera. Na liście globalnych partnerów dostarczających treści telewizorów Samsung zainstalowanych we wszystkich lub wybranych regionów świata zaliczają się: AccuWeather, AP News, Blockbuster, eBay, Fashion TV, Netflix, Picasa, Pandora, Travel Channel, TV Guide, Twitter, USA Today, Vudu i YouTube.
Polscy użytkownicy telewizorów Samsung wraz z rozpoczęciem roku 2010 otrzymali dostęp do aż trzech widgetów w ojczystym języku, stworzonych we współpracy z koncernem medialnym Agora. W ślad
za wprowadzonym jesienią ubiegłego roku widgetem „Wiadomości”, Samsung zaoferował dwie zupełnie nowe aplikacje. Oprócz informacji dostępnych w ramach widgetu „Wiadomości”, pochodzących m.in. z portali Gazeta.pl, Wyborcza.pl, Sport.pl oraz serwisów rozrywkowych i lokalnych z Grupy Gazeta.pl, użytkownicy mają teraz dostęp do widgetów „Finanse” oraz „Repertuar Kin”. Obecnie z widgetów od Agory w telewizorach Samsung korzysta już ponad 30 tys. użytkowników.
Widget „Finanse” zapewnia m.in. dostęp do najświeższych informacji gospodarczych, notowań papierów wartościowych oraz kursów 20 głównych walut. Umożliwia również wyświetlanie wybranego portfela inwestycyjnego spółek notowanych na GPW w Warszawie i obserwację ich notowań w oddzielnej zakładce. Widget „Repertuar Kin” wyświetla natomiast aktualne treści serwisu „Co Jest Grane”, zawierające repertuar kin z 21 polskich miast. Aplikacja pozwala m.in. na sortowanie informacji według tytułów filmów, konkretnych kin, a nawet dokładnych godzin seansów. Poza lokalnymi widgetami wydawnictwa Agora, polscy użytkownicy telewizorów Samsung mają również bezpośredni dostęp do zasobów serwisów AccuWeather, Youtube oraz USA Today.
Rozwiązania rozwijane przez Samsunga zmieniają dotychczasowy sposób postrzegania telewizora, który staje się multimedialnym centrum domowej rozrywki. Dzięki połączeniu z Internetem, użytkownicy nie muszą już włączać komputera, by skorzystać z zasobów portalu YouTube, sprawdzić prognozę pogody w serwisie AccuWeather czy aktualny repertuar najbliższego kina.
Z myślą o nowej roli, jaką telewizory zaczynają odgrywać w naszych domach, Samsung będzie nadal rozwijać interaktywne usługi w swoich urządzeniach, odpowiadając na ewoluujące oczekiwania użytkowników.
Wzbogacając funkcjonalność swoich telewizorów o zaawansowane funkcje interaktywne, Samsung przekracza kolejną granicę, zmieniając tradycyjny telewizor w centrum domowej rozrywki o wielu nowych zastosowaniach.
Dostępne w najnowszych telewizorach Samsung widgety oferują dostęp do aktualnych treści światowych serwisów. Ich zawartość można przeglądać bezpośrednio na ekranie telewizora, bez konieczności wykorzystywania komputera. Na liście globalnych partnerów dostarczających treści telewizorów Samsung zainstalowanych we wszystkich lub wybranych regionów świata zaliczają się: AccuWeather, AP News, Blockbuster, eBay, Fashion TV, Netflix, Picasa, Pandora, Travel Channel, TV Guide, Twitter, USA Today, Vudu i YouTube.
Polscy użytkownicy telewizorów Samsung wraz z rozpoczęciem roku 2010 otrzymali dostęp do aż trzech widgetów w ojczystym języku, stworzonych we współpracy z koncernem medialnym Agora. W ślad
za wprowadzonym jesienią ubiegłego roku widgetem „Wiadomości”, Samsung zaoferował dwie zupełnie nowe aplikacje. Oprócz informacji dostępnych w ramach widgetu „Wiadomości”, pochodzących m.in. z portali Gazeta.pl, Wyborcza.pl, Sport.pl oraz serwisów rozrywkowych i lokalnych z Grupy Gazeta.pl, użytkownicy mają teraz dostęp do widgetów „Finanse” oraz „Repertuar Kin”. Obecnie z widgetów od Agory w telewizorach Samsung korzysta już ponad 30 tys. użytkowników.
Widget „Finanse” zapewnia m.in. dostęp do najświeższych informacji gospodarczych, notowań papierów wartościowych oraz kursów 20 głównych walut. Umożliwia również wyświetlanie wybranego portfela inwestycyjnego spółek notowanych na GPW w Warszawie i obserwację ich notowań w oddzielnej zakładce. Widget „Repertuar Kin” wyświetla natomiast aktualne treści serwisu „Co Jest Grane”, zawierające repertuar kin z 21 polskich miast. Aplikacja pozwala m.in. na sortowanie informacji według tytułów filmów, konkretnych kin, a nawet dokładnych godzin seansów. Poza lokalnymi widgetami wydawnictwa Agora, polscy użytkownicy telewizorów Samsung mają również bezpośredni dostęp do zasobów serwisów AccuWeather, Youtube oraz USA Today.
Rozwiązania rozwijane przez Samsunga zmieniają dotychczasowy sposób postrzegania telewizora, który staje się multimedialnym centrum domowej rozrywki. Dzięki połączeniu z Internetem, użytkownicy nie muszą już włączać komputera, by skorzystać z zasobów portalu YouTube, sprawdzić prognozę pogody w serwisie AccuWeather czy aktualny repertuar najbliższego kina.
Z myślą o nowej roli, jaką telewizory zaczynają odgrywać w naszych domach, Samsung będzie nadal rozwijać interaktywne usługi w swoich urządzeniach, odpowiadając na ewoluujące oczekiwania użytkowników.
Warto przeczytać:
Do góry
Konkursy
Wszystkie konkursy zakończone. Zapraszamy wkrótce.
-
Konkurs świąteczny 2020
Po raz kolejny przygotowaliśmy dla Was Świąteczny Konkurs, w którym możecie wygrać bardzo atrakcyjne nagrody. Aby wziąć udział w...
-
10 urodziny vortalu!
Tak, już dziesięć lat jesteśmy z Wami! Z okazji naszej rocznicy przygotowaliśmy razem z naszymi partnerami dla Was kolejny konkurs z...
Komentarze