» załóż konto» przypomnij hasło

Procesory graficzne NVIDIA

Autor: Michał Androsz | Źródło: inf. pras | Data: 2010-05-05 15:55:02

A A A | Wejść na stronę 1766 | Komentarzy 0

Procesory graficzne NVIDIATrzy wymiary zdobyły ogromną popularność wśród szerokiej publiczności. Developerzy gier oraz animatorzy mogą teraz tworzyć bardziej przekonujące i realistyczne obrazy za pomocą rozwiązania do tworzenia materiałów cyfrowych Autodesk Softimage 2011, które obsługuje dwie kluczowe technologie firmy NVIDIA®; silnik NVIDIA PhysX® oraz technologię NVIDIA CUDA™.

Najnowsza wersja oprogramowania Autodesk Softimage do modelowania i animowania obiektów trójwymiarowych umożliwia tworzenie symulacji w czasie rzeczywistym za pośrednictwem potężnego interfejsu programowania aplikacji (API) dla efektów symulacji fizyki o nazwie NVIDIA PhysX, określanego również mianem „silnika”, który jest akcelerowany przez profesjonalne procesory graficzne NVIDIA Quadro®, a także za pomocą architektury tworzącej procesory graficzne firmy NVIDIA, czyli NVIDIA CUDA. Usprawnione efekty symulacyjne umożliwiają tworzenie bardziej realistycznych efektów wody, realistycznych postaci oraz eksplozji, które zachowują się wyjątkowo prawdziwie.

Oprogramowanie Softimage firmy Autodesk daje profesjonalistom całkowicie nowe możliwości kreatywnego tworzenia treści, głównie dzięki obsłudze technologii CUDA oraz PhysX,” twierdzi Jeff Brown, Dyrektor generalny Grupy ds. rozwiązań profesjonalnych w firmie NVIDIA. “Dzięki możliwościom profesjonalnych rozwiązań grafiki Quadro, artyści pracujący z programem Softimage mogą wykorzystywać symulacje efektów fizycznych, aby tworzyć bardziej realistyczne sceny.

Oprogramowanie SoftImage zawiera interaktywne i wszechstronne środowisko kreatywne (Interactive Creative Environment - ICE) stworzone przez firmę Autodesk, które zapewnia dostęp do szerokiej gamy niestandardowych narzędzi oraz efektów wizualnych. ICE ułatwia wypróbowywanie kreatywnych pomysłów, gdyż eliminuje potrzebę złożonego oprogramowywania efektów. Platforma ICE wykorzystuje ogromną moc przetwarzania równoległego procesorów graficznych firmy NVIDIA, zwiększając interaktywność obsługi sztywnych obiektów w interfejsie silnika PhysX podczas pracy w programie Softimage 2011.

Zintegrowanie oprogramowania Autodesk Softimage 2011 z silnikiem PhysX zaowocowało jednym z najlepszych środowisk produkcyjnych dla developerów gier,” twierdzi Mark Schoennagel, starszy ewangelista efektów 3D w firmie Autodesk. „Obsługa architektury CUDA firmy NVIDIA oraz technologii PhysX sprawi, że klienci pracujący z programem Softimage będą pod wrażeniem jego możliwości, szczególnie przy tworzeniu bardziej realistycznych animacji postaci i przekonujących efektów specjalnych.
 
Warto przeczytać: Do góry

Komentarze


Konkursy

  • Wszystkie konkursy zakończone. Zapraszamy wkrótce.

  • Konkurs świąteczny 2020

    Konkurs świąteczny 2020

    Po raz kolejny przygotowaliśmy dla Was Świąteczny Konkurs, w którym możecie wygrać bardzo atrakcyjne nagrody. Aby wziąć udział w...

  • 10 urodziny vortalu!

    10 urodziny vortalu!

      Tak, już dziesięć lat jesteśmy z Wami! Z okazji naszej rocznicy przygotowaliśmy razem z naszymi partnerami dla Was kolejny konkurs z...