» załóż konto» przypomnij hasło

NVIDIA Gelato, czyli szybki rendering

Autor: Mateusz Galon | Źródło: Nvidia | Data: archiwalny

A A A | Wejść na stronę 3143 | Komentarzy 0

NVIDIA Gelato, czyli szybki renderingRendering to podstawa grafiki 3D i najbardziej zależny od wydajności fragment procesu produkcyjnego. Poczynając od animacji i efektów wizualnych, kończąc zaś na projektowaniu samochodów i budowli, najszybszym sposobem na usprawnienie procesu twórczego jest przyspieszenie renderingu do prędkości interaktywnych bez zmniejszania jakości obrazu. NVIDIA Corporation uczyniła w tej dziedzinie znaczący krok, przestawiając nowej generacji produkt do renderingu wysokiej jakości o prędkości zbliżonej do renderingu w czasie rzeczywistym, pozwalający na ponowne oświetlenie 60 klatek złożonej sceny w czasie 60 sekund. Wraz z premierą nowej wersji akcelerowanego przez GPU programowego renderera NVIDIA Gelato oraz prezentacją serwera graficznego 1U NVIDIA Quadro Plex Model S4, ta zaawansowana technologia jest świadectwem utrzymującej się czołowej roli firmy NVIDIA w dziedzinie renderingu o wysokiej wydajności.
Warto przeczytać: Do góry

Komentarze


Konkursy

  • Wszystkie konkursy zakończone. Zapraszamy wkrótce.

  • Konkurs świąteczny 2020

    Konkurs świąteczny 2020

    Po raz kolejny przygotowaliśmy dla Was Świąteczny Konkurs, w którym możecie wygrać bardzo atrakcyjne nagrody. Aby wziąć udział w...

  • 10 urodziny vortalu!

    10 urodziny vortalu!

      Tak, już dziesięć lat jesteśmy z Wami! Z okazji naszej rocznicy przygotowaliśmy razem z naszymi partnerami dla Was kolejny konkurs z...


Ostatnio na forum