Nokia najbardziej zaufaną marką
Marka Nokia została uhonorowana Kryształowym Godłem w tegorocznej, X już edycji badania European Trusted Brands organizowanego przez wydawnictwo Reader’s Digest. Od dziesięciu lat, a więc od pierwszej edycji badania, marka Nokia odnotowuje zwycięstwa w kategorii „Telefon Komórkowy” zarówno w Polsce, jak i Europie.
Ankieta przeprowadzona na potrzeby konkursu European Trusted Brands 2010 stanowi największe pod względem zasięgu badanie opinii konsumentów w Europie. Zadaniem konsumentów jest wskazanie marek, którym ufają najbardziej. Polscy uczestnicy badania wskazywali marki godne zaufania w 20 kategoriach wspólnych dla 16 krajów i w 13 kategoriach wybieranych lokalnie.
W tegorocznej edycji badania markę, której ufają najbardziej wskazało 32 163 respondentów. Marka Nokia została najwyżej oceniona przez badanych według czterech kryteriów: jakości, wartości w stosunku do ceny, silnego wizerunku i zrozumienia potrzeb klienta, za co otrzymała Kryształowe Godło European Trusted Brands 2010.
„Okazywane przez tak długi czas zaufanie dla marki Nokia potwierdzone wynikami badania Trusted Brands jest dla nas ogromnym wyróżnieniem, za które pragnę wszystkim gorąco podziękować. To dla nas najlepsza nagroda za podjęte działania, ale też najlepsza motywacja do dalszej pracy. Wierzę, że otrzymujemy ją nie tylko za oferowane przez nas portfolio produktów i usług, ale i prowadzone przez nas projekty społeczne, m.in. realizowany od 9 lat program Make a Connection oferujący środki finansowe na rzecz lokalnych społeczności czy kampania Dajemy Ci Wolną Rękę zachęcająca kierowców do bezpiecznej jazdy samochodem”- powiedział Piotr Bubak, Dyrektor Marketingu Nokia Poland.
Ankieta przeprowadzona na potrzeby konkursu European Trusted Brands 2010 stanowi największe pod względem zasięgu badanie opinii konsumentów w Europie. Zadaniem konsumentów jest wskazanie marek, którym ufają najbardziej. Polscy uczestnicy badania wskazywali marki godne zaufania w 20 kategoriach wspólnych dla 16 krajów i w 13 kategoriach wybieranych lokalnie.
W tegorocznej edycji badania markę, której ufają najbardziej wskazało 32 163 respondentów. Marka Nokia została najwyżej oceniona przez badanych według czterech kryteriów: jakości, wartości w stosunku do ceny, silnego wizerunku i zrozumienia potrzeb klienta, za co otrzymała Kryształowe Godło European Trusted Brands 2010.
„Okazywane przez tak długi czas zaufanie dla marki Nokia potwierdzone wynikami badania Trusted Brands jest dla nas ogromnym wyróżnieniem, za które pragnę wszystkim gorąco podziękować. To dla nas najlepsza nagroda za podjęte działania, ale też najlepsza motywacja do dalszej pracy. Wierzę, że otrzymujemy ją nie tylko za oferowane przez nas portfolio produktów i usług, ale i prowadzone przez nas projekty społeczne, m.in. realizowany od 9 lat program Make a Connection oferujący środki finansowe na rzecz lokalnych społeczności czy kampania Dajemy Ci Wolną Rękę zachęcająca kierowców do bezpiecznej jazdy samochodem”- powiedział Piotr Bubak, Dyrektor Marketingu Nokia Poland.
Warto przeczytać:
Do góry
Konkursy
Wszystkie konkursy zakończone. Zapraszamy wkrótce.
-
Konkurs świąteczny 2020
Po raz kolejny przygotowaliśmy dla Was Świąteczny Konkurs, w którym możecie wygrać bardzo atrakcyjne nagrody. Aby wziąć udział w...
-
10 urodziny vortalu!
Tak, już dziesięć lat jesteśmy z Wami! Z okazji naszej rocznicy przygotowaliśmy razem z naszymi partnerami dla Was kolejny konkurs z...
Komentarze
agnesj77
2010-05-06 19:01:45
1