» załóż konto» przypomnij hasło

Nagraj własny komunikat we FreecoNet

Autor: Szymon Grzegorczyk | Źródło: Inf. pras. | Data: archiwalny

A A A | Wejść na stronę 2679 | Komentarzy 0

Nagraj własny komunikat we FreecoNetFreecoNet – jeden z najpopularniejszych w Polsce usługodawców telefonii internetowej – rozszerzył funkcjonalność swoich usług dodanych, m.in. o nowe możliwości tworzenia komunikatów głosowych. Oprócz cieszącej się popularnością syntezy mowy, użytkownicy platformy mogą teraz wgrać gotowy komunikat dźwiękowy w formacie mp3 lub wav. Mają też do dyspozycji unikalną funkcję Click2Record, pozwalającą na nagranie komunikatu bezpośrednio z telefonu podłączonego do FreecoNet.
FreecoNet znany jest z bogatej oferty usług dodanych, którą teraz poszerzono o kolejne możliwości. Do niedawna w ramach wielopoziomowych systemów CallCenter i IVR (automatycznego powitania oraz interaktywnej obsługi dzwoniącej osoby), można było tworzyć komunikaty głosowe za pomocą innowacyjnego narzędzia - syntezy mowy. Jest to bardzo łatwy i wygodny sposób - wystarczy tylko wpisać z klawiatury komputera w panelu użytkownika pożądany komunikat. Następnie jest on odczytywany w czasie rzeczywistym przez wirtualnego lektora. Teraz możliwości tworzenia komunikatów głosowych we FreecoNet zostały znacznie poszerzone.

„Nasi użytkownicy mogą wgrać do systemu gotową wiadomość głosową w postaci pliku mp3 lub wav. Takie komunikaty można szybko stworzyć, np. na osobistym komputerze z użyciem mikrofonu lub też w studiu nagrań z głosem zawodowego lektora. Jeszcze łatwiej można to zrobić wykorzystując najnowszą funkcję Click2Record. Wystarczy jedynie we własnym panelu użytkownika FreecoNet wybrać opcję nagrywania głosu, podnieść słuchawkę dzwoniącego telefonu i nagrać dowolną wiadomość głosową” – wyjaśnia Jan Wyrwiński, Kierownik Projektu FreecoNet.

Wszystkie trzy sposoby tworzenia komunikatów głosowych we FreecoNet – synteza mowy, wgrywanie pliku dźwiękowego oraz Click2Record – mają szczególne zastosowanie przy tworzeniu i zarządzaniu rozbudowanymi systemami CallCenter i IVR. Są to jedyne na polskim rynku hostowane usługi dodane, które umożliwiają firmie korzystanie z zaawansowanych rozwiązań telekomunikacyjnych bez ponoszenia jakichkolwiek nakładów inwestycyjnych. Dzięki nim firma może mieć profesjonalny dział call center z funkcją kolejkowania połączeń oraz system powitań i przekierowań rozmów przychodzących. - „Warto też zaznaczyć, że taki komunikat głosowy – np. „Jestem na wakacjach” - generowany przed kontynuowaniem połączenia telefonicznego, może też mieć we własnym telefonie każdy użytkownik indywidualny.” - dodaje Jan Wyrwiński.

Oprócz dodatkowych możliwości nagrywania komunikatów głosowych, zespół FreecoNet wdrożył również nową funkcjonalność do komunikacji ze swoimi użytkownikami. Ważne informacje będą przekazywane za pomocą pasków informacyjnych, umieszczonych w górnej części strony startowej panelu FreecoNet.
Warto przeczytać: Do góry

Komentarze


Konkursy

  • Wszystkie konkursy zakończone. Zapraszamy wkrótce.

  • Konkurs świąteczny 2020

    Konkurs świąteczny 2020

    Po raz kolejny przygotowaliśmy dla Was Świąteczny Konkurs, w którym możecie wygrać bardzo atrakcyjne nagrody. Aby wziąć udział w...

  • 10 urodziny vortalu!

    10 urodziny vortalu!

      Tak, już dziesięć lat jesteśmy z Wami! Z okazji naszej rocznicy przygotowaliśmy razem z naszymi partnerami dla Was kolejny konkurs z...