» załóż konto» przypomnij hasło

Muzyczne lato Sony Ericsson

Autor: Szymon Grzegorczyk | Źródło: Inf. pras. | Data: archiwalny

A A A | Wejść na stronę 3200 | Komentarzy 0

Muzyczne lato Sony EricssonZ końcem maja br. ruszyła kampania promocyjna telefonów z linii Walkman firmy Sony Ericsson. Celem kampanii jest zaprezentowanie w atrakcyjny i niestandardowy sposób fanom muzyki unikalnych walorów telefonów W350, W380, W910 oraz W980 oraz pokazanie wyjątkowych funkcji tych telefonów, takich jak TrackID czy SensMe.
„Kampania skierowana jest do młodych ludzi, którzy muzykę stawiają w centrum swego życia i chcą ją zawsze mieć przy sobie. Nasze telefony z serii Walkman® idealnie spełniają ich oczekiwania, bo są to cyfrowe odtwarzacze muzyczne, które oprócz korzystania z zaawansowanych funkcji telefonu, pozwalają także pobierać, zapisywać i odtwarzać muzykę”, - powiedział Marcin Mikucki, Marketing Manager, Sony Ericsson w Polsce. Z myślą o fanach muzyki Sony Ericsson zaplanował cykl imprez muzycznych, promujących telefony z linii Walkman®, w wielu polskich miastach, m.in.: w Warszawie, Łodzi, Poznaniu, Trójmieście, Wrocławiu, Krakowie i Lublinie. Wśród przewidzianych atrakcji uczestnicy imprezy będą mogli sami zaprojektować koszulkę z graffiti oraz sprawdzić się w konkursie muzycznym „Czy jesteś szybszy od TrackID”. Zorganizowany też będzie konkurs na najciekawsze graffiti, a zwycięska praca po każdej imprezie będzie prezentowana na wbudowanym w specjalnie spreparowany airboard wyświetlaczu telefonu komórkowego. Kampania wsparta zostanie promocją SMS-ową oraz rozbudowanymi działaniami BTL. Między innymi pojawią się specjalni promotorzy na skuterach oraz tzw. „milczący tancerze”, a po mieście będzie jeździł promocyjny van z wbudowanym monitorem LCD, na którym będzie można zobaczyć krótkie filmy z poprzednich imprez, obejrzeć prezentację telefonów z serii Walkman czy obejrzeć klipy muzyczne. W ramach działań ATL zaplanowano 30” spoty TV, reklamę w magazynach prasowych oraz w Internecie. Kampania promująca telefony Sony Ericsson z serii Walkman® potrwa do końca sierpnia, czyli do ostatniego dnia wakacji. Za działania ATL odpowiedzialny jest dom mediowy Mediedge: CIA, a za BTL agencja IQ Marketing.
Warto przeczytać: Do góry

Komentarze


Konkursy

  • Wszystkie konkursy zakończone. Zapraszamy wkrótce.

  • Konkurs świąteczny 2020

    Konkurs świąteczny 2020

    Po raz kolejny przygotowaliśmy dla Was Świąteczny Konkurs, w którym możecie wygrać bardzo atrakcyjne nagrody. Aby wziąć udział w...

  • 10 urodziny vortalu!

    10 urodziny vortalu!

      Tak, już dziesięć lat jesteśmy z Wami! Z okazji naszej rocznicy przygotowaliśmy razem z naszymi partnerami dla Was kolejny konkurs z...