» załóż konto» przypomnij hasło

Kampania YOU (TY) to nowe podejście do rynku

Autor: Szymon Grzegorczyk | Źródło: Inf. pras. | Data: 2009-10-27 15:34:49

A A A | Wejść na stronę 2385 | Komentarzy 0

Kampania YOU (TY) to nowe podejście do rynkuHTC Corporation, międzynarodowa korporacja projektująca i produkująca smartfony, zaprezentowała światową kampanię reklamową opartą na nowych założeniach pozycjonowania marki pod hasłem „Quietly Brilliant”. W nadchodzących tygodniach pierwsza międzynarodowa kampania reklamowa HTC YOU przeprowadzona zostanie w 20 krajach. Mottem kampanii będzie sentencja „You don’t need to get
a phone. You need a phone that gets you.”
(Nie potrzebujesz rozumieć swojego telefonu. Potrzebujesz telefonu, który zrozumie Ciebie), odzwierciedla filozofię projektowania telefonów przez firmę HTC, której podstawowymi założeniami są potrzeby użytkowników, ich sposób pracy i życia.

„’Quietly brilliant’ to osiąganie wielkich celów z pokorą i wiarą, że najlepszych rzeczy należy doświadczyć.” - powiedział John Wang, chief marketing officer w firmie HTC Corporation. “Kampania YOU jest doskonałym odzwierciedleniem motta ‘quietly brilliant’ i ma kluczowe znaczenie dla HTC jako firmy, innowatora
i partnera.”


Kampania YOU ma na celu zwiększenie rozpoznawalności marki HTC i zrozumienie jej unikalnego przesłania mówiącego, że najbardziej liczy się użytkownik, a nie urządzenie. Podczas tworzenia i planowania w mediach kampanii YOU, firma HTC współpracowała z agencją reklamową Deutsch LA Inc. z Los Angeles. Kampania będzie prowadzona w telewizji, prasie, na bilbordach i w Internecie. Bogate doświadczenie firmy HTC w projektowaniu smartfonów zostanie podkreślone w spotach, poprzez prezentację unikalnej funkcjonalności urządzeń.

„Ludzie mają bardzo emocjonalny stosunek do telefonów. Wiele z naszych kluczowych działań, każdego dnia, odbywa się za pośrednictwem telefonu, dlatego najwięcej reklam tej kategorii produktu odnosi się do funkcjonalności.” -powiedział Eric Hirshberg, co-CEO i chief creative officer, Deutsch LA. „Cała filozofia projektowania telefonów przez HTC stawia w centrum użytkownika. Firma projektuje telefony, które pozostawiają szczególne doznania ze sposobu użytkowania, odzwierciedlając zaangażowanie firmy HTC w proces dopasowania urządzeń do potrzeb użytkowników.”

HTC współpracowała z londyńską agencją kreatywną Figtree w celu stworzenia planu pozycjonowania marki i motta ‘quietly brillant’. Pozycjonowanie ‘quietly brilliant’ było zainspirowane poprzez filozofię HTC stawiająca człowieka w centrum, a także dziedzictwem przełomowych i innowacyjnych produktów stworzonych przez firmę. Nowe motto będzie wyrażane przez szereg form komunikacji w firmie.

„Wiele błyskotliwych pomysłów zaczęło się od ‘bazgrołów’ na serwetce.” - powiedział Simon Myers, CEO firmy Figtree. „Nowy image HTC korzysta z języka rysunkowego do tłumaczenia błyskotliwych funkcji telefonów i zalet płynących z łatwości użytkowania urządzeń HTC.”

Warto przeczytać: Do góry

Komentarze


Konkursy

  • Wszystkie konkursy zakończone. Zapraszamy wkrótce.

  • Konkurs świąteczny 2020

    Konkurs świąteczny 2020

    Po raz kolejny przygotowaliśmy dla Was Świąteczny Konkurs, w którym możecie wygrać bardzo atrakcyjne nagrody. Aby wziąć udział w...

  • 10 urodziny vortalu!

    10 urodziny vortalu!

      Tak, już dziesięć lat jesteśmy z Wami! Z okazji naszej rocznicy przygotowaliśmy razem z naszymi partnerami dla Was kolejny konkurs z...