» załóż konto» przypomnij hasło

Igrzyska Guangzhou 2010 z Samsung

Autor: Michał Androsz | Źródło: inf. pras | Data: 2009-12-15 14:22:07

A A A | Wejść na stronę 2033 | Komentarzy 0

Igrzyska Guangzhou 2010 z SamsungSamsung rozpoczyna sponsoring Igrzysk Azjatyckich Guangzhou 2010 od uruchomienia cyfrowej Fontanny i zaprojektowania złożonego logo

Samsung Electronics, główny sponsor Igrzysk Azjatyckich 2010, uruchomił w połowie listopada na placu Tianhe w Guangzhou w Chinach cyfrową fontannę, która odmierza dzień po dniu czas, jaki został do rozpoczęcia największej imprezy sportowej w Azji. Tym urządzeniem firma Samsung potwierdza swoją pozycję lidera w dziedzinie technologii dotykowej.

W ceremonii uruchomienia fontanny wzięli udział najważniejsi przedstawiciele chińskiego rządu oraz komitetu zajmującego się organizacją Guangzhou 2010. Fontanna została ufundowana mieszkańcom Guangzhou, by uczcić zbliżające się Igrzyska Azjatyckie. Połączenie zaawansowanej technologii i wyjątkowego stylu będzie podkreślać dynamiczny charakter chińskiej metropolii.

Cyfrowa fontanna mierząca 9 metrów wysokości i 6 szerokości, umożliwia interakcję z odwiedzającymi poprzez dotykowy wyświetlacz, który pokazuje dowolny tekst lub obraz. Strumienie wody rozchodzą się w różnych kierunkach przy każdym kontakcie z ekranem. Następnie, przy wtórze olśniewających świateł i porywającej muzyki, przekształcają się w skomplikowane kolorowe wzory bądź tekst.

Podczas ceremonii Samsung przedstawił także logo Guangzhou 2010. Wzór zaprojektowany przez Alana Chana – znanego projektanta z Hong Kongu, będzie miał zastosowanie do wszystkich reklam, ubrań, publikacji i oznakowań firmy Samsung podczas Igrzysk Azjatyckich.

Głównym elementem logo jest pięciolistny kwiat dodany do emblematu Igrzysk Azjatyckich Guanghzou 2010. Rozkwitające płatki podkreślają urok Guangzhou, nazywanego „miastem kwiatów”. Pięć listków podkreśla wymianę różnych kultur i ideałów, która ma miejsce w Azji” – powiedział designer Alan Chan. „Dużym wyzwaniem przy projektowaniu logo było powiązanie Samsunga jako wiodącej międzynarodowej marki elektronicznej z Guangzhou – miasta, które ma tysiące lat historii.

Samsung po raz pierwszy wspierał Igrzyska Azjatyckie jako sponsor lokalny podczas dziesiątej edycji, zorganizowanej w Seulu w 1986 roku, a następnie podczas dwunastych Igrzysk, które miały miejsce w Hiroshimie w 1994 roku. Cztery lata później firma patronowała Igrzyskom Azjatyckim w Bangkoku jako sponsor główny. Podobnie było podczas imprez w Busan 2002 oraz Doha 2006. Jako jedyna globalna firma sponsorująca ten event, Samsung będzie wspierał Guanghzou 2010 w zakresie urządzeń audiowizualnych, domowych, mobilnych i kamer cyfrowych.

Po sukcesie międzynarodowego sponsoringu Igrzysk Olimpijskich, szczególnie tych zorganizowanych w Pekinie w 2008 roku, jesteśmy dumni z posiadania tytułu głównego sponsora Igrzysk Azjatyckich” – powiedział Gyehyun Kwon, Szef Międzynarodowego Marketingu Sportowego firmy Samsung. „Jesteśmy podekscytowani, że będziemy mieli swój udział przy sukcesie Guanzhou 2010, dostarczając nasze najnowsze technologie i produkty.

Cyfrowa fontanna Samsunga oraz logo szesnastych Igrzysk Azjatyckich to dopiero początek wsparcia firmy dla Guangzhou 2010. Więcej wydarzy się w nadchodzącym 2010 roku.


Warto przeczytać: Do góry

Komentarze


Konkursy

  • Wszystkie konkursy zakończone. Zapraszamy wkrótce.

  • Konkurs świąteczny 2020

    Konkurs świąteczny 2020

    Po raz kolejny przygotowaliśmy dla Was Świąteczny Konkurs, w którym możecie wygrać bardzo atrakcyjne nagrody. Aby wziąć udział w...

  • 10 urodziny vortalu!

    10 urodziny vortalu!

      Tak, już dziesięć lat jesteśmy z Wami! Z okazji naszej rocznicy przygotowaliśmy razem z naszymi partnerami dla Was kolejny konkurs z...