HTC Vive Business Edition

Firma HTC podała informacje, że planuje wprowadzić do sklepów gogle Vive w wersji dla klientów biznesowych. Mają one być głównie wykorzystywane przez firmy w czasie prezentacji oraz przez branżę rozrywkową. Ich cena będzie znacząco wyższa.
Okazuje się, że HTC Vive Business Edition pod względem technicznym jest taki sam jak wersja konsumencka. Różnica jest jednak w zestawie akcesoriów, ponieważ wraz z headsetem otrzymamy także dwa kontrolery i dwie stacje. Poza tym HTC obiecuje, że specjalna infolinia będzie służyła pomocą nowym klientom. Tutaj także gwarancja obejmuje zastosowania komercyjne, czego nie było w wersji konsumenckiej. Nie ma także ograniczeń co do liczby zamówień, a takowa była w przypadku klientów prywatnych (jeden zestaw).
Z drugiej strony czy te różnice powinny spowodować tak znaczący wzrost ceny? HTC Vive Business Edition ma kosztować 1200 dolarów, a wersja konsumencka jest do nabycia za 800 dolarów. To aż 50% różnicy, jednak na nią firmy mogą patrzeć inaczej niż klienci indywidualni. Dodajmy, że wszystko wskazuje na to, że HTC uporało się z zamówieniami przedpremierowymi i teraz headsety trafiają do klientów w przeciągu 3 dni roboczych.
-
Poprzedni
Surface Pro 5 jednak nie w czerwcu?
-
Następny
12 nowych rekordów podkręcania pamięci G.Skill DDR4
Komentarze