FURIA Esports oraz AGON by AOC rozpoczynają globalne partnerstwo
Marka czołowego producenta monitorów gamingowych i akcesoriów − AGON by AOC – oraz FURIA Esports rozszerzają porozumienie sponsorskie. Wcześniej współpraca funkcjonowała na poziomie lokalnym w São Paulo. Od teraz ma ona zasięg globalny.
Połączone siły AGON by AOC oraz FURIA Esports
W ramach współpracy sprzęt AGON by AOC zostanie dostarczony wszystkim drużynom oraz będzie na wyposażeniu każdego wydarzenia e-sportowego organizacji FURIA. Będą to monitory AGON PRO oraz akcesoria AOC Gaming.
Z kolei zawodnicy FURIA Esports będą dzielić się swoimi spostrzeżeniami z użytkowania produktów z inżynierami AGON by AOC. Pozwoli to na jeszcze lepsze dopracowanie monitorów i peryferiów.
Ponadto branding AGON by AOC będzie prezentowany na wszystkich wydarzeniach, platformach online FURIA oraz na ubraniach e-sportowców.
– Nasz sponsoring lokalnych działań był wyrazem wiary w potencjał FURIA. Możliwość wsparcia organizacji w skali globalnej bardzo nas cieszy. Ufamy, że technologia stojąca za naszym sprzętem gamingowym będzie jednym z czynników ich kolejnych sukcesów – mówi Mayra Fukasawa de Almeida, Manager ds. globalnego marketingu AOC.
– Wsparcie AGON by AOC było kluczowe w naszej drodze do sukcesu. Ich sprzęt pomógł naszym drużynom wykorzystać pełen potencjał. Rozszerzenie współpracy do skali globalnej otwiera nowe perspektywy na przyszłość dla naszych graczy oraz fanów – dodaje Jaime Pádua, CEO i współzałożyciel FURIA.
Świat FURIA
Założona w roku 2017 FURIA szybko stała się fenomenem w środowisku e-sportowym. Jednym z jej większych osiągnięć jest w dotarcie do półfinałów turnieju IEM Rio Major 2022.
Zawodnicy organizacji współzawodniczą w:
• Counter-Strike: Global Offensive,
• Rocket League,
• League of Legends,
• Valorant,
• PUBG: Battlegrounds,
• Apex Legends,
• Super Smash Bros,
• tytułach wyścigowych.
W latach 2020 oraz 2021 FURIA otrzymała nagrodę Prêmio eSports Brasil jako najlepsza organizacja e-sportowa. Jest to najbardziej prestiżowe wyróżnienie e-sportowe w Ameryce Łacińskiej.
W skład organizacji wchodzi 10 drużyn, w tym jedna w pełni żeńska, grająca w CS:GO. Jest to w sumie ponad 80 profesjonalnych graczy wspieranych przez sztab 215 osób.
Na placówki organizacji składają się:
• biura w São Paulo w Brazylii, Los Angeles w Kalifornii oraz Boca Raton na Florydzie,
• centrum treningowe w Mellieha na Malcie,
• sklep w Wynwood na Florydzie.
Aktywności FURIA w zeszłym roku przyciągnęły ponad 8,2 miliona widzów. Główna grupa odbiorców to osoby między 25 a 34 rokiem życia.
-
Poprzedni
Tapo C510W – nowa zewnętrzna kamera obrotowa od TP-Link
-
Następny
PowerWalker VI 1000 RLP — zasilacz awaryjny o niewielkich gabarytach
- Firma Symantec wprowadza na rynek nowe rozwiązanie Altiris Workflow (0)
- Najnowsza wersja programu Norton Ghost już dostępna! (0)
- Rozwiązania firmy Symantec preferowane przez ekspertów (0)
- Nowy pakiet Endpoint Management Suite (0)
- Wirtualizacja skłania do weryfikacji planów odtwarzania systemu po awarii (0)
Konkursy
Wszystkie konkursy zakończone. Zapraszamy wkrótce.
-
Konkurs świąteczny 2020
Po raz kolejny przygotowaliśmy dla Was Świąteczny Konkurs, w którym możecie wygrać bardzo atrakcyjne nagrody. Aby wziąć udział w...
-
10 urodziny vortalu!
Tak, już dziesięć lat jesteśmy z Wami! Z okazji naszej rocznicy przygotowaliśmy razem z naszymi partnerami dla Was kolejny konkurs z...
Komentarze