Firma ASUS wznawia sprzedaż płyt głównych z chipsetem Sandy Bridge
Gdy 31 stycznia 2011 roku firma Intel ogłosiła wykrycie usterki w układach Sandy Bridge z serii Intel 6, firma ASUS zareagowała natychmiast i zgodnie z filozofią inspirujących innowacji i trwałej perfekcji, podjęła działania mające na celu zabezpieczenie interesów swoich klientów. Ogłoszono między innymi program wymiany wszystkich produktów lub zwrotu pieniędzy, w zależności od wyboru użytkownika. Oczywiście bez obciążania klientów jakimikolwiek kosztami. Pierwszym krokiem było również wstrzymanie dostaw produktów wyposażonych w układy Sandy Bridge.
Mamy ogromną przyjemność powiadomić, że już od przyszłego wtorku (22 lutego) w polskich sklepach pojawią się pierwsze egzemplarze płyt głównych z chipsetami w rewizji B3. Tym samym ASUS jest pierwszym producentem, który wprowadza na rynek płyty z chipsetami Sandy Bridge, pozbawionymi wszelkich usterek. Dostępność produktów będzie sukcesywnie zwiększana w miarę pojawiania się nowych dostaw.
Od początku informowaliśmy użytkowników, że usterka chipsetu Intel zupełnie nie dotyczy portów SATA 6Gb/s oraz dodatkowych kontrolerów dyskowych, które są montowane w wielu płytach głównych ASUS. Dzięki temu klienci mogą cieszyć się niezawodnym działaniem zakupionego sprzętu ASUS, aż do momentu podjęcia decyzji o wymianie płyty na egzemplarz pozbawiony wszelkich mankamentów. Aby dokonać wymiany płyty lub uzyskać zwrot gotówki należy w terminie do 30 kwietnia 2011 roku zgłosić się do miejsca zakupu produktu lub zarejestrować w firmie ASUS. W celu ułatwienia polskim użytkownikom procesu wymiany płyty, firma ASUS uruchomi specjalną stronę, na której będzie można zarejestrować swój produkt, by zostać później automatycznie poinformowanym o dostępności produktu na wymianę w miejscu zakupu. Adres strony internetowej zostanie podany w ciągu najbliższych dni. Do momentu uruchomienia serwisu, aby zarejestrować produkt, należy skontaktować się z infolinią ASUS pod numerem telefonu (22) 571 80 33 lub poprzez stronę http://vip.asus.com/eservice/techserv.aspx?SLanguage=pl-pl. Użytkownicy będą proszeni o podanie danych teleadresowych nabywcy i miejsca zakupu oraz numeru seryjnego płyty. Oczywiście rejestracja jest dobrowolna i klienci, którzy preferują bezpośredni kontakt ze sprzedawcą, mogą dowiadywać się w sprawie dostępności produktów do wymiany w miejscu zakupu płyty. Zachęcamy jednak do rejestracji, co na pewno skróci czas oczekiwania na wymianę.
Konkursy
Wszystkie konkursy zakończone. Zapraszamy wkrótce.
-
Konkurs świąteczny 2020
Po raz kolejny przygotowaliśmy dla Was Świąteczny Konkurs, w którym możecie wygrać bardzo atrakcyjne nagrody. Aby wziąć udział w...
-
10 urodziny vortalu!
Tak, już dziesięć lat jesteśmy z Wami! Z okazji naszej rocznicy przygotowaliśmy razem z naszymi partnerami dla Was kolejny konkurs z...
Komentarze