» załóż konto» przypomnij hasło

AOC oraz PHILIPS liderami sprzedaży monitorów w Q4 2017

Autor: Ireneusz Rak | Źródło: AOC | Data: 2018-04-07 18:50:02

A A A | Wejść na stronę 4274 | Komentarzy 0

AOC oraz PHILIPS liderami sprzedaży monitorów w Q4 2017

Z danych firmy Context wynika, że co czwarty monitor sprzedany w IV kwartale 2017 r. w Polsce był opatrzony logo AOC lub PHILIPS. Oznacza to, że obie marki łącznie nadal zajmują pozycję lidera na naszym rynku. Wzrost sprzedaży monitorów w Polsce ogółem wyniósł 2,4%, a sprzedaż monitorów PHILIPS w ostatnim kwartale 2017 r. wzrosła o 11% względem analogicznego okresu w 2016 r.

W IV kwartale 2017 r. sprzedaż monitorów w Europie powiększyła się tylko o 4,1% względem analogicznego okresu w 2016 r. Jest to najmniejszy wzrost od ośmiu ostatnich kwartałów. Sprzedaż monitorów AOC i PHILIPS wzrosła natomiast o 5,2%.

AOC oraz MMD (licencjonobiorca marki PHILIPS) osiągnęły razem w IV kwartale 2017 r. 14,9% udziału w europejskim rynku monitorów, co jest niewielkim wzrostem względem IV kwartału 2016 r. Marka AOC zwiększyła swój udział o 10,9% i wykazała wzrost sprzedaży na poziomie 15,4%. Jest to najlepszy wynik w historii marki i zarazem prawie czterokrotnie większa wartość niż trend całego europejskiego rynku monitorów.

Stefan Sommer, dyrektor ds. marketingu i zarządzania biznesem AOC i MMD w Europie
Włożyliśmy cały nasz wysiłek, aby monitory AOC oraz PHILIPS były jeszcze ładniejsze, bardziej ergonomiczne, przyjazne środowisku, bogate w funkcje oraz oferowały najlepszą jakość obrazu. Satysfakcjonujące wzrosty pokazują, że nasz wysiłek się opłacił. Szczególnie marka AOC umocniła swoją obecność na rynku – komentuje Stefan Sommer, dyrektor ds. marketingu i zarządzania biznesem AOC i MMD w Europie.

W Europie Zachodniej AOC oraz MMD utrzymały trzecią pozycję w sprzedaży monitorów w IV kwartale 2017 r., ze wzrostem o 14% względem IV kwartału 2016 r. Największy wkład miała w to marka AOC z 24% wzrostem sprzedaży. Udział obu marek w rynku wzrósł w przeciągu roku o 8,2%.

W Europie Środkowo-Wschodniej wzrost sprzedaży monitorów był najniższy od ośmiu kwartałów i wyniósł jedynie 1%. Pomimo tego obu markom udało się utrzymać pozycję lidera z udziałem w rynku przekraczającym 20%.

Warto przeczytać: Do góry

Komentarze


Konkursy

  • Wszystkie konkursy zakończone. Zapraszamy wkrótce.

  • Konkurs świąteczny 2020

    Konkurs świąteczny 2020

    Po raz kolejny przygotowaliśmy dla Was Świąteczny Konkurs, w którym możecie wygrać bardzo atrakcyjne nagrody. Aby wziąć udział w...

  • 10 urodziny vortalu!

    10 urodziny vortalu!

      Tak, już dziesięć lat jesteśmy z Wami! Z okazji naszej rocznicy przygotowaliśmy razem z naszymi partnerami dla Was kolejny konkurs z...