World in Conflict (beta testy)
Choć liczba gier wykorzystujących DX10 jest nadal znikoma, to dalszy rozwój nowego API wydaje się być oczywistością. Pierwsza aplikacja z zaimplementowanym dzięki patchowi DX10 była gra Company of Heroes, nieco pózniej mogliśmy ujrzeć nowe efekty w Lost Planet. Dalsze zapowiedzi to między innymi BioShock i tytułowa gra World in Conflict. Jak się okazuje RTS potrafi wycisnać pokłady mocy z takich potworów jak GeForce 8800 Ultra czy też GTX, warto wspomnieć rownież o wysokim zapotrzebowaniu na pamieć, zaleca się do gry 512MB na karcie graficznej. Wydajność w nowej aplikacji zdaje się być ograniczana przez CPU, posiadacze high-endowych GPU powinni zaopatrzyć się w możliwe szybki procesor z możliwością overclokingu.
Dobra wiadomość dla posiadaczy GeForców 7600GS\GT gra ma chodzić zadowalająco w trybie DX9 z obniżoną iloscią detali. Jakość nowych efektów w porównaniu z DX9 jest marginalna, twórcy zapewniają , że w finalnej wersji aspekt ten ulegnie poprawie. O ewentualnych zmianach przekonamy się we wrześniu bierzącego roku.
Dobra wiadomość dla posiadaczy GeForców 7600GS\GT gra ma chodzić zadowalająco w trybie DX9 z obniżoną iloscią detali. Jakość nowych efektów w porównaniu z DX9 jest marginalna, twórcy zapewniają , że w finalnej wersji aspekt ten ulegnie poprawie. O ewentualnych zmianach przekonamy się we wrześniu bierzącego roku.
-
Poprzedni
Podwodny aparat AgfaPhoto DC-600uw
-
Następny
Cool Drive U360 łączy dwa komputery poprzez USB
Warto przeczytać:
Do góry
Konkursy
Wszystkie konkursy zakończone. Zapraszamy wkrótce.
-
Konkurs świąteczny 2020
Po raz kolejny przygotowaliśmy dla Was Świąteczny Konkurs, w którym możecie wygrać bardzo atrakcyjne nagrody. Aby wziąć udział w...
-
10 urodziny vortalu!
Tak, już dziesięć lat jesteśmy z Wami! Z okazji naszej rocznicy przygotowaliśmy razem z naszymi partnerami dla Was kolejny konkurs z...
Komentarze