» załóż konto» przypomnij hasło

Patch 1.3 dla Wiedźmina 2

Autor: Adrian Witkowski | Źródło: informacja pras. | Data: 2011-07-20 22:41:58

A A A | Wejść na stronę 3611 | Komentarzy 0

Patch 1.3 dla Wiedźmina 2

Wiedźmin 2 nie był grą pozbawioną błędów i cały czas po premierze CD Projekt Red pracuje w pocie czoła nad patchami do gry. Tym razem wprowadzono aż 50 poprawek, a wśród nich nowe DLC. Poprawkę możecie ściągnąć w tym miejscu. Pełna lista usprawnień:

  • Nowy darmowy DLC – „Wór pełen piór” to nowe zadanie dostępne w drugim akcie gry. Aby je rozpocząć, należy udać się do ekscentrycznego Elthona mieszkającego w samotnej chacie niedaleko kamieniołomu w pobliżu Vergen. Największa nagroda czeka u Elthona dla najbardziej cierpliwych graczy.
  • Gra obsługuje formaty obrazu 4:3, 5:4, 16:10.
  • Dodano schowek na przedmioty. Gracze mogą przechowywać przedmioty z ekwipunku w karczmach. Aby pozostawić przedmioty w schowku lub je z niego odebrać należy porozmawiać z karczmarzem.
  • Do ekwipunku dodano kategorię „Rupiecie” zwiększającą przejrzystość klasyfikacji przedmiotów.
  • Dodano nową kategorię w menu „Dodatki” umożliwiającą odgrywanie animowanych sekwencji (wspomnień Geralta, snów ukradzionych przez harpie, itp.) poza grą.
  • Wprowadzono opcję Szybkiego ładowania gry pod klawiszem F9.
  • Wprowadzono opcję chowania HUD aby umożliwić tworzenie zrzutów z ekranu bez wyświetlonych paneli. W przypadku nowych instalacji opcja ta dostępna jest domyślnie pod klawiszem „H”. Użytkownicy, którzy dokonali modyfikacji w konfiguracji klawiszy muszą przejść do panelu „Ustawienia klawiszy” w narzędziu konfiguracyjnym Wiedźmina 2, a następnie przypisać tej opcji wybrany klawisz. Uwaga: nie ma możliwości kontynuowania gry przy schowanym HUD.
  • Dodano licznik przedmiotów umieszczonych w kieszeniach.
  • Do panelu alchemii dodano opcję tworzenia kilku przedmiotów naraz.
  • Usunięto błąd polegający na braku obsługi rozdzielczości 2560x1440.
  • Rozwiązano problemy związane z technologią nVidia 3D Vision. Gracze nie muszą już odinstalowywać powiązanych sterowników.
  • Wprowadzono poprawki do obsługi funkcji 3D Vision, SLI oraz Crossfire przez grę.
  • Poprawiono obsługę funkcji Ubersamplingu przez karty nVidia
  • Wprowadzono poprawki do panelu opcji „Ustawienia klawiszy” umożliwiając konfigurację przycisków myszy dla osób leworęcznych.
  • Wprowadzono dodatkowe opcje ustawień klawiszy umożliwiające konfigurację przycisków służących do szybkiego wyświetlania paneli użytkownika.
  • Usunięto problem związany z resetowaniem opcji gry w momencie aktualizacji. Instalacja patcha nie resetuje już opcji gry.
  • Plik konfiguracyjny nie zostaje nadpisany w momencie aktualizacji i nadpisania launchera oraz urządzenia konfiguracyjnego.
  • Podczas aktualizacji launcher ulega zamknięciu zapobiegając pojawieniu się błędu aktualizacji.
  • Launcher zostaje całkowicie zamknięty i nie działa dłużej w tle.
  • Błąd aktualizacji „Zainstalowana wersja gry jest niewłaściwa lub niekompletna” pojawiający się w przypadku braku wystarczającej ilości miejsca na dysku systemowym został przeformułowany aby lepiej informować o przyczynie problemu.
  • Mutageny pełnią również funkcję składników alchemicznych. Częstotliwość pojawiania się słabszych mutagenów jest dużo wyższa niż silnych mutagenów, a ogólna częstotliwość pojawiania się wszystkich mutagenów została zmniejszona.
  • Wprowadzono poprawki do częstotliwości pojawiania się mutagenów oraz w sklepie Thoraka.
  • Sekcja w prologu obejmująca ucieczkę przed smokiem pozostaje niedostępna do momentu ukończenia wszystkich części prologu związanych ze szturmem na twierdzę, łagodząc tym samym poziom trudności na początku gry.
  • Podczas walki z kejranem po zawaleniu mostu na mapie, na końcu mostu pojawia się pinezka mająca na celu pomoc graczowi w odnalezieniu właściwej drogi i ukończenie zadania.
  • W wielu zadaniach pinezki na mapach zostały poprawione.
  • Osłabiono moc znaku Quen – czas trwania znaku zmniejsza się o 20% szybciej po otrzymaniu ciosu od przeciwnika. Wprowadzono również inne, mniejsze poprawki związane z balansem tego znaku.
  • Usunięto problem związany z brakiem możliwości stosowania olejów na srebrnych mieczach.
  • Usunięto problem związany z petardami Smoczy sen. Sztylety zadają bossom połowę obrażeń.
  • Wprowadzono szereg optymalizacji w karczmie w Vergen.
  • Usunięto błąd podczas odgrywania muzyki w sekwencjach skradania się.
  • Usunięto błąd związany z siłowaniem się na rękę z Bartoszem Szkutą. Gracze nie mogą dłużej bez końca wzbogacać się na siłowaniu z tym przeciwnikiem.
  • Usunięto możliwość rozpoczęcia walki na pięści z kobietą modlącą się pod pomnikiem w Vergen.
  • Przeciwnicy w mini grze w jednej z karczm zmieniają swoje pozycje we właściwy sposób nie blokując się nawzajem.
  • Usunięto błąd związany z mieczem Fenna podczas walki.
  • Usunięto błędy związane z Rękawicami zielarza.
  • W prologu Geralt zachowuje swój długi stalowy miecz przez cały czas, tzn. podczas sekcji szturmu nie jest ekwipowany domyślny miecz.
  • Usunięto błąd związany z nieśmiertelnością niektórych nekkerów.
  • Usunięto błąd związany z pojawianiem się podczas gry czarnego ekranu uniemożliwiającego dalszą rozgrywkę.
  • Nad gniazdami nekkerów po ich zniszczeniu nie pojawiają się dłużej ikony interakcji.
  • Po ukończeniu zadania „Zapach kadzideł” nie pojawia się informacja o zakończeniu zadania niepowodzeniem.
  • Usunięto nagłe przejście do gameplay’u tuż przed rozpoczęciem przerywnika z Cynthią i Filippą.
  • Usunięto Triss, Roche’a i Iorwetha podczas końcowej animacji tuż przed rozpoczęciem wyświetlania napisów końcowych.
  • Poprawiono ścieżki patroli strażników.
  • Usunięto możliwość zabicia wysłannika Redanii w namiocie Henselta, uniemożliwiając jego respawn.
  • Elfka w Vergen nie zastyga dłużej w pozie „stracha na wróble”.
  • Zgnilce pożywiające się zwłokami nie pojawiają się po spaleniu danego ciała.
  • Wprowadzono szereg poprawek związanych z funkcjonowaniem społeczności w grze.
  • Wprowadzono szereg poprawek w ustawieniach kamery w dialogach.
  • Wprowadzono niewielkie zmiany do sekwencji dialogowych (m. in. poprawiono gestykulację króla Foltesta na murach miasta w prologu).
  • Usunięto blokadę postępu w zadaniu „W szponach szaleństwa”.
Warto przeczytać: Do góry

Komentarze


Konkursy

  • Wszystkie konkursy zakończone. Zapraszamy wkrótce.

  • Konkurs świąteczny 2020

    Konkurs świąteczny 2020

    Po raz kolejny przygotowaliśmy dla Was Świąteczny Konkurs, w którym możecie wygrać bardzo atrakcyjne nagrody. Aby wziąć udział w...

  • 10 urodziny vortalu!

    10 urodziny vortalu!

      Tak, już dziesięć lat jesteśmy z Wami! Z okazji naszej rocznicy przygotowaliśmy razem z naszymi partnerami dla Was kolejny konkurs z...