Nowe produkty HP do zarządzania usługami
HP zaprezentował nowe produkty do zarządzania usługami, które pomogą klientom wdrażać hybrydowe modele dostarczania aplikacji. Obejmują one środowiska fizyczne i wirtualne, które mogą znajdować się zarówno w siedzibie klienta, jak i poza nią. Nowe rozwiązania pozwalają klientom szybciej wprowadzać na rynek nowe produkty. Zwiększają też sprawność firmy uzyskaną dzięki inwestycji w aplikacje.
Niewłaściwe zarządzanie modelami hybrydowymi zwiększa złożoność aplikacji, ryzyko i koszty, które mogą nawet przewyższyć zyski firm decydujących się na ich wdrożenie.
Nowe rozwiązania HP pozwalają informatykom w efektywny i jednolity sposób zarządzać wydajnością i dostępnością różnych aplikacji, niezależnie od miejsca, gdzie się znajdują. Oferta obejmuje aktualizację najlepszych w branży systemów do automatyzacji i zarządzania, a także administrowania danymi testowymi oraz usługi dotyczące oprogramowania.
Rozwiązania HP Business Service Management 9.0
Produkty z serii HP Business Service Management (BSM) 9.0 usprawniają funkcjonowanie działu IT. Pozwalają pracownikom efektywnie zarządzać wydajnością i dostępnością aplikacji, by zapewnić wymagany poziom usług. Do zalet HP BSM 9.0 należą wymienione poniżej aspekty.
— Rozwiązania HP BSM 9.0 udostępniają pierwszy w branży model usług, który pozwala zaktualizować całe środowisko startowe aplikacji, niezależnie od tego, czy dana aplikacja działa w środowisku fizycznym, czy wirtualnym, w siedzibie klienta, czy poza nią. Dzięki temu pracownicy działu IT mają zagwarantowany pełny obraz usług informatycznych. To znacznie ogranicza trudności, jakie napotykają użytkownicy oraz skraca czas potrzebny na rozwiązanie problemów.
— Produkty z serii HP BSM 9.0 oferują nowe możliwości współpracy za pomocą technologii Web 2.0 mash-up. Pozwalają one dostarczać potrzebne informacje do właściwych zespołów wraz z właściwym kontekstem za pośrednictwem różnych interfejsów, w tym na urządzenia mobilne. Dzięki temu można szybciej podejmować decyzje i rozwiązywać problemy.
— Produkty HP BSM 9.0 zapewniają automatyzację całego procesu rozwiązywania problemów. Pozwala to znacznie obniżyć związane z nimi koszty, skrócić średni czas usuwania awarii i zwiększyć wydajność. Rozwiązania HP BSM udostępniają najlepsze w branży narzędzia do automatyzacji procedur operacyjnych, dzięki czemu eliminują zbędne zdarzenia i automatyzują proces rozwiązywania problemów.
Oferta HP BSM 9.0 obejmuje rozwiązania HP Business Availability Center 9.0 (BAC), HP Operations Manager i 9.0 (OMi) i HP Network Management Center (NMC) 9.0.
Rozwiązanie HP Test Data Management
Narzędzie HP Test Data Management (TDM) automatyzuje proces pozyskiwania danych testowych z uruchomionych aplikacji. Dzięki temu można dokładniej modelować środowiska produkcyjne i ograniczyć ryzyko związane z ostatecznym wdrażaniem aplikacji. Rozwiązanie HP TDM obniża też koszty testowania aplikacji, eliminuje opóźnienia w realizacji projektów i gwarantuje, że dane poufne są traktowane zgodnie z odpowiednimi przepisami.
Nowe usługi HP w dziedzinie oprogramowania
HP zaprezentował też trzy nowe usługi, które pomogą klientom uzyskać maksymalny zwrot z inwestycji w oprogramowanie.
HP Solution Management Services (SMS) to oferta konwergentna, która obejmuje usługi pomocy technicznej do oprogramowania i usługi doradcze. Mają one pomóc klientom uprościć ich środowiska informatyczne i maksymalnie wykorzystać inwestycje w oprogramowanie do optymalizacji technologii biznesowych (Business Technology Optimization — BTO) i zarządzania informacjami (Information Management — IM). Nowe usługi obejmują rozszerzoną pomoc techniczną do rozwiązań łączących produkty niestandardowe i systemy innych producentów. Udostępniają również usługi prewencyjne, takie jak zarządzanie modyfikacjami i planowanie modernizacji wersji oprogramowania — zarówno stworzonego przez HP, jak i innych producentów.
— Usługi HP BAC Anywhere obejmują teraz nie tylko model oprogramowania jako usługi (HP Software as a Service — SaaS), ale także środowiska działające w siedzibie klienta. Dzięki temu firmy mogą monitorować swoje zewnętrzne aplikacje sieciowe w dowolnym momencie i z każdego miejsca na świecie — również poza zaporą — z poziomu jednej, zintegrowanej konsoli.
— Usługi HP BSM 9.0 obejmują warsztaty HP BSM Discovery i doradcze usługi HP Consulting. Pomagają one klientom projektować i wdrażać rozwiązania HP BSM, by zminimalizować ryzyko przestojów w pracy aplikacji i podwyższyć jakość dostarczanych usług.
— Aby sprawnie się rozwijać i wprowadzać innowacje, firmy muszą być w stanie szybko wdrażać hybrydowe modele dostarczania aplikacji — powiedział Bill Veghte, wiceprezes działu oprogramowania i rozwiązań HP (HP Software and Solutions). — Dzięki rozwiązaniom HP klienci mogą czerpać korzyści z nowych narzędzi bez związanego z nimi ryzyka.
Więcej informacji na temat nowej oferty HP można znaleźć pod adresem: www.hp.com/go/HPSoftwareUniverseDC2010.
Niewłaściwe zarządzanie modelami hybrydowymi zwiększa złożoność aplikacji, ryzyko i koszty, które mogą nawet przewyższyć zyski firm decydujących się na ich wdrożenie.
Nowe rozwiązania HP pozwalają informatykom w efektywny i jednolity sposób zarządzać wydajnością i dostępnością różnych aplikacji, niezależnie od miejsca, gdzie się znajdują. Oferta obejmuje aktualizację najlepszych w branży systemów do automatyzacji i zarządzania, a także administrowania danymi testowymi oraz usługi dotyczące oprogramowania.
Rozwiązania HP Business Service Management 9.0
Produkty z serii HP Business Service Management (BSM) 9.0 usprawniają funkcjonowanie działu IT. Pozwalają pracownikom efektywnie zarządzać wydajnością i dostępnością aplikacji, by zapewnić wymagany poziom usług. Do zalet HP BSM 9.0 należą wymienione poniżej aspekty.
— Rozwiązania HP BSM 9.0 udostępniają pierwszy w branży model usług, który pozwala zaktualizować całe środowisko startowe aplikacji, niezależnie od tego, czy dana aplikacja działa w środowisku fizycznym, czy wirtualnym, w siedzibie klienta, czy poza nią. Dzięki temu pracownicy działu IT mają zagwarantowany pełny obraz usług informatycznych. To znacznie ogranicza trudności, jakie napotykają użytkownicy oraz skraca czas potrzebny na rozwiązanie problemów.
— Produkty z serii HP BSM 9.0 oferują nowe możliwości współpracy za pomocą technologii Web 2.0 mash-up. Pozwalają one dostarczać potrzebne informacje do właściwych zespołów wraz z właściwym kontekstem za pośrednictwem różnych interfejsów, w tym na urządzenia mobilne. Dzięki temu można szybciej podejmować decyzje i rozwiązywać problemy.
— Produkty HP BSM 9.0 zapewniają automatyzację całego procesu rozwiązywania problemów. Pozwala to znacznie obniżyć związane z nimi koszty, skrócić średni czas usuwania awarii i zwiększyć wydajność. Rozwiązania HP BSM udostępniają najlepsze w branży narzędzia do automatyzacji procedur operacyjnych, dzięki czemu eliminują zbędne zdarzenia i automatyzują proces rozwiązywania problemów.
Oferta HP BSM 9.0 obejmuje rozwiązania HP Business Availability Center 9.0 (BAC), HP Operations Manager i 9.0 (OMi) i HP Network Management Center (NMC) 9.0.
Rozwiązanie HP Test Data Management
Narzędzie HP Test Data Management (TDM) automatyzuje proces pozyskiwania danych testowych z uruchomionych aplikacji. Dzięki temu można dokładniej modelować środowiska produkcyjne i ograniczyć ryzyko związane z ostatecznym wdrażaniem aplikacji. Rozwiązanie HP TDM obniża też koszty testowania aplikacji, eliminuje opóźnienia w realizacji projektów i gwarantuje, że dane poufne są traktowane zgodnie z odpowiednimi przepisami.
Nowe usługi HP w dziedzinie oprogramowania
HP zaprezentował też trzy nowe usługi, które pomogą klientom uzyskać maksymalny zwrot z inwestycji w oprogramowanie.
HP Solution Management Services (SMS) to oferta konwergentna, która obejmuje usługi pomocy technicznej do oprogramowania i usługi doradcze. Mają one pomóc klientom uprościć ich środowiska informatyczne i maksymalnie wykorzystać inwestycje w oprogramowanie do optymalizacji technologii biznesowych (Business Technology Optimization — BTO) i zarządzania informacjami (Information Management — IM). Nowe usługi obejmują rozszerzoną pomoc techniczną do rozwiązań łączących produkty niestandardowe i systemy innych producentów. Udostępniają również usługi prewencyjne, takie jak zarządzanie modyfikacjami i planowanie modernizacji wersji oprogramowania — zarówno stworzonego przez HP, jak i innych producentów.
— Usługi HP BAC Anywhere obejmują teraz nie tylko model oprogramowania jako usługi (HP Software as a Service — SaaS), ale także środowiska działające w siedzibie klienta. Dzięki temu firmy mogą monitorować swoje zewnętrzne aplikacje sieciowe w dowolnym momencie i z każdego miejsca na świecie — również poza zaporą — z poziomu jednej, zintegrowanej konsoli.
— Usługi HP BSM 9.0 obejmują warsztaty HP BSM Discovery i doradcze usługi HP Consulting. Pomagają one klientom projektować i wdrażać rozwiązania HP BSM, by zminimalizować ryzyko przestojów w pracy aplikacji i podwyższyć jakość dostarczanych usług.
— Aby sprawnie się rozwijać i wprowadzać innowacje, firmy muszą być w stanie szybko wdrażać hybrydowe modele dostarczania aplikacji — powiedział Bill Veghte, wiceprezes działu oprogramowania i rozwiązań HP (HP Software and Solutions). — Dzięki rozwiązaniom HP klienci mogą czerpać korzyści z nowych narzędzi bez związanego z nimi ryzyka.
Więcej informacji na temat nowej oferty HP można znaleźć pod adresem: www.hp.com/go/HPSoftwareUniverseDC2010.
-
Poprzedni
Kolejne akcesoria BigBen Interactive do konsoli Nintendo Wii
-
Następny
HANNspree Novelty TV: Telewizja futerkowa
Warto przeczytać:
Do góry
Konkursy
Wszystkie konkursy zakończone. Zapraszamy wkrótce.
-
Konkurs świąteczny 2020
Po raz kolejny przygotowaliśmy dla Was Świąteczny Konkurs, w którym możecie wygrać bardzo atrakcyjne nagrody. Aby wziąć udział w...
-
10 urodziny vortalu!
Tak, już dziesięć lat jesteśmy z Wami! Z okazji naszej rocznicy przygotowaliśmy razem z naszymi partnerami dla Was kolejny konkurs z...
Komentarze