Nie umiesz programować GPU? Jest już podręcznik!
Swoją premierę ma dzisiaj książka Programowanie procesorów masowo równoległych: podejście praktyczne, pierwszy podręcznik dotyczący tej tematyki. Jego autorami są dr David B. Kirk, współudziałowiec firmy NVIDIA, będacy poprzednio szefem zespolów badawchych oraz dr Wen-mei Hwu, szef Electrical and Computer Engineering in the Coordinated Science Laboratory, jeden z dyrektorów Universal Parallel Computing Research Center oraz główny badacz w CUDA Center of Excellence na Uniwersytecie Illinois w Urbana-Champaign.
Książka zawierajaca 256 stron jest przeznaczona do nauczania zaawansowanych studentów oraz profesjonalistów w zakresie podstawowych założeń programowania równoległego oraz architektury GPU. Wydana przez oficynę Morgan-Kauffman, rozwija zagadnienia roznorodnych technik tworzenia programów obliczęn równoległych oraz omawia liczne przypadki zastosowania tej metody.
Podstawowe informacje:
• Pierwszy i jedyny podręcznik opisujący jak należy programować w środowisku masowo równoległym
• Fragmenty pochodzące od firmy NVIDIA są w programie nauczania ponad 300 uniwersytetów na całym świecie
• Konspekt został przetestowany i był nauczany przez D. Kirka na Uniwersytecie Illinois
• W książce opisywane są OpenCL oraz CUDA C, język programowania równoległego firmy NVIDIA opracowany specjalnie dla środowisk masowo równoległych
Książka zawierajaca 256 stron jest przeznaczona do nauczania zaawansowanych studentów oraz profesjonalistów w zakresie podstawowych założeń programowania równoległego oraz architektury GPU. Wydana przez oficynę Morgan-Kauffman, rozwija zagadnienia roznorodnych technik tworzenia programów obliczęn równoległych oraz omawia liczne przypadki zastosowania tej metody.
Podstawowe informacje:
• Pierwszy i jedyny podręcznik opisujący jak należy programować w środowisku masowo równoległym
• Fragmenty pochodzące od firmy NVIDIA są w programie nauczania ponad 300 uniwersytetów na całym świecie
• Konspekt został przetestowany i był nauczany przez D. Kirka na Uniwersytecie Illinois
• W książce opisywane są OpenCL oraz CUDA C, język programowania równoległego firmy NVIDIA opracowany specjalnie dla środowisk masowo równoległych
Warto przeczytać:
Do góry
Konkursy
Wszystkie konkursy zakończone. Zapraszamy wkrótce.
-
Konkurs świąteczny 2020
Po raz kolejny przygotowaliśmy dla Was Świąteczny Konkurs, w którym możecie wygrać bardzo atrakcyjne nagrody. Aby wziąć udział w...
-
10 urodziny vortalu!
Tak, już dziesięć lat jesteśmy z Wami! Z okazji naszej rocznicy przygotowaliśmy razem z naszymi partnerami dla Was kolejny konkurs z...
Komentarze