Najnowsze badania zlecone przez Samsung
Samsung Electronics Europe ogłosił wyniki nowego projektu badawczego, pokazującego wagę rozwiązań ekologicznych przy wyborze hoteli przez Europejczyków.
Spośród pięciu tysięcy ankietowanych w całej Europie*, prawie jedna trzecia (29%) rezerwując miejsca w popularnych serwisach internetowych, wybrałaby hotel znany z nastawienia „eco-friendly”. Oczekiwania gości co do ekologicznych rozwiązań są bardzo wyraźne: niemal trzy czwarte (65%) badanych twierdzi bowiem, że wszystkie hotele powinny instalować oszczędzające wodę toalety, a co drugi (54%) opowiada się za powszechnym stosowaniem źródeł energii odnawialnej takich, jak energia słoneczna, czy wiatrowa. Prawie połowa (48%) spośród badanych Europejczyków twierdzi również, że hotele powinny używać bardziej energooszczędnych urządzeń elektrycznych, takich jak telewizory o płaskich ekranach i zmniejszonym poborze prądu.
Z ekologicznymi wymaganiami klientów korespondują również ich postawy. Ponad trzy czwarte (78%) z nich jest świadoma niekorzystnego wpływu swoich pobytów w hotelach na środowisko naturalne i podejmuje działania zmierzające do jego redukcji; 88% gasi światło wychodząc z pokoju, 63% używa ręczników więcej niż raz, a 59% wyłącza urządzenia elektryczne z prądu (nawet jeśli są wyposażone w tryb oszczędności energii).
– Świadomość ekologiczna europejskich konsumentów stale rośnie i nabiera coraz większego znaczenia również w procesie wyboru hotelu. Hotelarze mają więc możliwość wyjścia naprzeciw oczekiwaniom swoich gości montując oszczędne toalety, używając odnawialnych źródeł energii czy nowoczesnych, energooszczędnych telewizorów – mówi Pammi Mudhbar, dyrektor marketingu i sprzedaży B2B w Samsung Electronics Europe. – Wierzymy, że najnowocześniejsze technologie i ekologiczne rozwiązania idą w parze. W firmie Samsung przywiązujemy najwyższą wagę do rozwiązań przyjaznych środowisku – od gospodarowania substancjami chemicznymi do wydłużania żywotności naszych produktów i możliwości recyklingu. Przyjazne środowisku produkty mogą bowiem nie tylko oszczędzać energię i podnosić walory hotelu, ale także istotnie zmniejszać koszty w związku z niższym zużyciem energii – dodaje.
W lipcu 2009 r. Samsung ogłosił nową inicjatywę w zakresie ekologii stawiając sobie szereg celów, mających uczynić firmę najbardziej przyjaznym środowisku koncernem przed 2013 r. Plan ekologicznego zarządzania Samsunga opieraja się na czterech głównych założeniach:
– Redukcji emisji gazów cieplarnianych przez zakłady produkcyjne o 50% oraz zmniejszenie pośredniej emisji gazów cieplarnianych o 84 miliony ton do 2013 roku,
– Produkcja wyłącznie przyjaznych środowisku urządzeń i podnoszenie światowych standardów w tej dziedzinie,
– Inwestycje w wysokości 5,4 trylionów wonów koreańskich w inicjatywy ekologiczne (ok. 4,5 miliarda dolarów),
– Rozwój współpracy z partnerami i dostawcami w zakresie rozwiązań ekologicznych.
Połączenie cech ekologicznych z doskonałym wzornictwem i funkcjonalnością, z których Samsung jest znany na całym świecie, daje branży hotelarskiej możliwość osiągnięcia standardów, których dzisiejsi goście oczekują od świadomych ekologicznie i wygodnych hoteli.
Spośród pięciu tysięcy ankietowanych w całej Europie*, prawie jedna trzecia (29%) rezerwując miejsca w popularnych serwisach internetowych, wybrałaby hotel znany z nastawienia „eco-friendly”. Oczekiwania gości co do ekologicznych rozwiązań są bardzo wyraźne: niemal trzy czwarte (65%) badanych twierdzi bowiem, że wszystkie hotele powinny instalować oszczędzające wodę toalety, a co drugi (54%) opowiada się za powszechnym stosowaniem źródeł energii odnawialnej takich, jak energia słoneczna, czy wiatrowa. Prawie połowa (48%) spośród badanych Europejczyków twierdzi również, że hotele powinny używać bardziej energooszczędnych urządzeń elektrycznych, takich jak telewizory o płaskich ekranach i zmniejszonym poborze prądu.
Z ekologicznymi wymaganiami klientów korespondują również ich postawy. Ponad trzy czwarte (78%) z nich jest świadoma niekorzystnego wpływu swoich pobytów w hotelach na środowisko naturalne i podejmuje działania zmierzające do jego redukcji; 88% gasi światło wychodząc z pokoju, 63% używa ręczników więcej niż raz, a 59% wyłącza urządzenia elektryczne z prądu (nawet jeśli są wyposażone w tryb oszczędności energii).
– Świadomość ekologiczna europejskich konsumentów stale rośnie i nabiera coraz większego znaczenia również w procesie wyboru hotelu. Hotelarze mają więc możliwość wyjścia naprzeciw oczekiwaniom swoich gości montując oszczędne toalety, używając odnawialnych źródeł energii czy nowoczesnych, energooszczędnych telewizorów – mówi Pammi Mudhbar, dyrektor marketingu i sprzedaży B2B w Samsung Electronics Europe. – Wierzymy, że najnowocześniejsze technologie i ekologiczne rozwiązania idą w parze. W firmie Samsung przywiązujemy najwyższą wagę do rozwiązań przyjaznych środowisku – od gospodarowania substancjami chemicznymi do wydłużania żywotności naszych produktów i możliwości recyklingu. Przyjazne środowisku produkty mogą bowiem nie tylko oszczędzać energię i podnosić walory hotelu, ale także istotnie zmniejszać koszty w związku z niższym zużyciem energii – dodaje.
W lipcu 2009 r. Samsung ogłosił nową inicjatywę w zakresie ekologii stawiając sobie szereg celów, mających uczynić firmę najbardziej przyjaznym środowisku koncernem przed 2013 r. Plan ekologicznego zarządzania Samsunga opieraja się na czterech głównych założeniach:
– Redukcji emisji gazów cieplarnianych przez zakłady produkcyjne o 50% oraz zmniejszenie pośredniej emisji gazów cieplarnianych o 84 miliony ton do 2013 roku,
– Produkcja wyłącznie przyjaznych środowisku urządzeń i podnoszenie światowych standardów w tej dziedzinie,
– Inwestycje w wysokości 5,4 trylionów wonów koreańskich w inicjatywy ekologiczne (ok. 4,5 miliarda dolarów),
– Rozwój współpracy z partnerami i dostawcami w zakresie rozwiązań ekologicznych.
Połączenie cech ekologicznych z doskonałym wzornictwem i funkcjonalnością, z których Samsung jest znany na całym świecie, daje branży hotelarskiej możliwość osiągnięcia standardów, których dzisiejsi goście oczekują od świadomych ekologicznie i wygodnych hoteli.
-
Poprzedni
Kaspersky Lab bierze udział w Globalnym Programie Współpracy firmy D-Link
-
Następny
Ogicom współpracuje z Beyond.pl Data Center
Warto przeczytać:
Do góry
Konkursy
Wszystkie konkursy zakończone. Zapraszamy wkrótce.
-
Konkurs świąteczny 2020
Po raz kolejny przygotowaliśmy dla Was Świąteczny Konkurs, w którym możecie wygrać bardzo atrakcyjne nagrody. Aby wziąć udział w...
-
10 urodziny vortalu!
Tak, już dziesięć lat jesteśmy z Wami! Z okazji naszej rocznicy przygotowaliśmy razem z naszymi partnerami dla Was kolejny konkurs z...
Komentarze