Model świadczenia w celu poprawy wyników biznesowych
Firma Symantec poinformowała o udostępnieniu nowego modelu świadczenia usług polegającego na zarządzaniu wynikami (ang. „Managed Outcome”). Usługę zaprojektowano tak, aby pomóc firmom w osiągnięciu określonych celów biznesowych, bazując na kluczowych wskaźnikach efektywności. Tradycyjne umowy dotyczące poziomu świadczonych usług opierają się tylko na czynnikach eksploatacyjnych, natomiast nowy model zarządzania uwzględnia konkretne wartości biznesowe, takie jak podniesiony poziom zabezpieczeń, czy też jakość zabezpieczenia kopiami zapasowymi. Firma Symantec opracowała model, bazując na świadczonych już usługach: Security Operations Management, Managed Backup Services oraz Managed Endpoint Protection Services.
„Dotychczas relacja pomiędzy dostawcą a klientem określona była jako związek między kupującym
a sprzedającym, gdzie rola dostawcy ograniczała się do sprzedaży i pomocy we wdrożeniu. Takie tradycyjne relacje są już niewystarczające. Dotychczasowym rozwiązaniom brakowało efektywności i przystępności cenowej oraz wsparcia kluczowych dla biznesu funkcji. Nowy model oferuje możliwości podwyższania wydajności aplikacji biznesowych, upraszcza zarządzanie zasobami, zwiększa bezpieczeństwo oraz upraszcza procesy wdrażania i utrzymania” — powiedział Ajay Nigam, wiceprezes Symantec Global Services.
Nowy model zarządzania firma Symantec kładzie nacisk na wyniki oraz zwrot z inwestycji usług informatycznych. Wychodzi naprzeciw oczekiwaniom firm, które dążą do zachowania lub podwyższania jakości świadczonych usług, przy jednoczesnym ograniczeniu kosztów.
Model zarządzania wynikami, wspierany programami Incident Response & Management, Managed Security Operational Services, Identity & Access Management, Email Security i Managed Security Services został stworzony w celu dostarczenia klientom istotnych korzyści biznesowych:
• osiągnięcie wyników mierzonych kluczowymi wskaźnikami efektywności (KPI);
• optymalne i pełne zarządzanie przez efektywne wykorzystanie posiadanych rozwiązań oraz implementację nowych, uzupełniających technologii;
• podniesienie efektywności procedur i procesów informatycznych;
• zarządzanie usługami na podstawie wskaźników operacyjnych i uzgodnień poziomu świadczenia usług (SLA);
• redukcję kosztów utrzymania i nadzoru;
• redukcję całkowitych kosztów utrzymania (TCO) jako rezultat stosowania modelu opłat za wyniki;
• przewidywalne koszt utrzymania.
Usługa zarządzania wynikami firmy Symantec jest dostępna na całym świecie. Cena zależna jest od zakresu
i rodzajów kluczowych wskaźników wydajności (KPI) oraz poziomów świadczonych usług (SLA).
„Dotychczas relacja pomiędzy dostawcą a klientem określona była jako związek między kupującym
a sprzedającym, gdzie rola dostawcy ograniczała się do sprzedaży i pomocy we wdrożeniu. Takie tradycyjne relacje są już niewystarczające. Dotychczasowym rozwiązaniom brakowało efektywności i przystępności cenowej oraz wsparcia kluczowych dla biznesu funkcji. Nowy model oferuje możliwości podwyższania wydajności aplikacji biznesowych, upraszcza zarządzanie zasobami, zwiększa bezpieczeństwo oraz upraszcza procesy wdrażania i utrzymania” — powiedział Ajay Nigam, wiceprezes Symantec Global Services.
Nowy model zarządzania firma Symantec kładzie nacisk na wyniki oraz zwrot z inwestycji usług informatycznych. Wychodzi naprzeciw oczekiwaniom firm, które dążą do zachowania lub podwyższania jakości świadczonych usług, przy jednoczesnym ograniczeniu kosztów.
Model zarządzania wynikami, wspierany programami Incident Response & Management, Managed Security Operational Services, Identity & Access Management, Email Security i Managed Security Services został stworzony w celu dostarczenia klientom istotnych korzyści biznesowych:
• osiągnięcie wyników mierzonych kluczowymi wskaźnikami efektywności (KPI);
• optymalne i pełne zarządzanie przez efektywne wykorzystanie posiadanych rozwiązań oraz implementację nowych, uzupełniających technologii;
• podniesienie efektywności procedur i procesów informatycznych;
• zarządzanie usługami na podstawie wskaźników operacyjnych i uzgodnień poziomu świadczenia usług (SLA);
• redukcję kosztów utrzymania i nadzoru;
• redukcję całkowitych kosztów utrzymania (TCO) jako rezultat stosowania modelu opłat za wyniki;
• przewidywalne koszt utrzymania.
Usługa zarządzania wynikami firmy Symantec jest dostępna na całym świecie. Cena zależna jest od zakresu
i rodzajów kluczowych wskaźników wydajności (KPI) oraz poziomów świadczonych usług (SLA).
Warto przeczytać:
Do góry
Konkursy
Wszystkie konkursy zakończone. Zapraszamy wkrótce.
-
Konkurs świąteczny 2020
Po raz kolejny przygotowaliśmy dla Was Świąteczny Konkurs, w którym możecie wygrać bardzo atrakcyjne nagrody. Aby wziąć udział w...
-
10 urodziny vortalu!
Tak, już dziesięć lat jesteśmy z Wami! Z okazji naszej rocznicy przygotowaliśmy razem z naszymi partnerami dla Was kolejny konkurs z...
Komentarze