Milion sprzedanych smartwatchów przez Pebble
Firma Pebble bardzo dobrze radzi sobie na rynku inteligentnych zegarków. Producent ten osiągnął duże lepsze wyniki od konkurencji z platformą Android Wear. Teraz rywalizacja powinna być jeszcze bardziej zacięta, ponieważ do sklepó trafi Apple Watch.
CEO koncernu Pebble podał, że do końca 2014 roku sprzedano ponad 1 milion zegarków. Tak dobry wynik był możliwy dzięki odpowiednim obniżkom cen i wprowadzeniu do oferty skórzanych pasków. W marcu 2014 roku Pebble ogłaszało, że sprzedało 400 tysięcy sztuk swoich urządzeń. W tym momencie warto podkreślić rolę akcji crowdfundingowych, ponieważ właśnie Pebble zebrało w 2012 roku na Kickstarterze ponad 10 milionów dolarów, pomimo, że producent prosił tylko o 100 tysięcy USD. Po tym tematem smartwatch zainteresowała się Motorola, Samsung, LG oraz ASUS.
Pebble nie może jednak spocząć na laurach, ponieważ pojawiające się nowe modele z Androidem Wear mocno zagrażają jego pozycji. Pan Migicovsky już teraz wspomniał o nowej platformie, która będzie oparta na nowym freamworku i zmienionym modelu interakcji. Nowy zegarek powinien mieć premierę jeszcze w bieżącym roku.
-
Poprzedni
Akademia Jakości - testowanie i jakość projektów IT
-
Następny
Pierwsze benchmarki R9 380X: GTX 980 na kolanach
Konkursy
Wszystkie konkursy zakończone. Zapraszamy wkrótce.
-
Konkurs świąteczny 2020
Po raz kolejny przygotowaliśmy dla Was Świąteczny Konkurs, w którym możecie wygrać bardzo atrakcyjne nagrody. Aby wziąć udział w...
-
10 urodziny vortalu!
Tak, już dziesięć lat jesteśmy z Wami! Z okazji naszej rocznicy przygotowaliśmy razem z naszymi partnerami dla Was kolejny konkurs z...
Komentarze