Alternatywa dla biznesu
Drukowanie wcale nie musi być drogie – przekonują producenci alternatywnych materiałów do druku. Na rynku są tonery, które pozwalają zaoszczędzić nawet ponad połowę pieniędzy, które pożerają kartridże producentów drukarek.
Stosowanie markowych materiałów alternatywnych w widoczny sposób redukuje koszty prowadzenia firmy. Jak bardzo? Nawet ponad 50% - jak w przypadku tonerów Black Point Super Plus kompatybilnych z drukarkami HP, Samsung, Canon, Lexmark, Brother i Xerox. Paweł Matwijów, manager oferty Black Point S.A., przedstawia konkretne obliczenie: - Koszt wydruku jednej strony z użyciem Black Point Super Plus do drukarki laserowej HP Laser wynosi 4,9 groszy. Używając tonera producenta sprzętu, użytkownik płaci za tę samą stronę 11,5 groszy. Zysk jest oczywisty - w ten sposób można oszczędzić prawie 58% wydatków, a wszystko dzięki zwiększonej wydajności i rozsądnej cenie zakupu.
Jak te niecałe 7 groszy, zostające w kieszeni przy jednym wydruku, przekłada się na wydatki całej firmy? Drukując w firmie 50 tysięcy stron miesięcznie, możemy zaoszczędzić 3,3 tys. złotych. Rocznie to prawie 40 tysięcy złotych mniej po stronie wydatków w budżecie firmy! – Takie oszczędności nie są efektem skomplikowanych procesów reorganizacyjnych, lecz stają się faktem dzięki prostej decyzji dotyczącej wyboru materiałów eksploatacyjnych – przekonuje Marcin Adamski z zarządu Black Point S.A.
Przedsiębiorców przekonanych do takich oszczędności jest coraz więcej, co powoduje, że alternatywni producenci materiałów do druku zdobywają rynek coraz skuteczniej. W pierwszej połowie 2009 roku co drugi kartridż kupowany w Polsce był produktem alternatywnym. Firmy zaczęły się do nich przekonywać m.in. dlatego, że z powodu dekoniunktury szukały oszczędności. Okazało się, że rodzimy produkt może być tańszy, wysokiej jakości i bardziej wydajny. Przykładowo testy produktów Black Point pokazują, że ich wydajność jest o 35% większa w odniesieniu do producentów sprzętu, co w praktyce oznacza większą liczbę wydrukowanych stron.
Użytkownik materiałów do druku może jednak stanąć przed dylematem, zwłaszcza, gdy od producentów drukarek otrzymuje sygnały, że z powodów bezpieczeństwa należy stosować tylko ich produkty eksploatacyjne. – Jednym z mitów, które staramy się przełamywać w Black Point jest właśnie sprawa bezpieczeństwa – mówi Paweł Matwijów. - Nasz klient może skorzystać nie tylko z gwarancji na produkt, ale także na sprzęt, a ponadto ma do dyspozycji serwisy gwarancyjne, jak np. door-todor. Dzięki takiej opiece przedsiębiorca może bez ryzyka zaufać markowej alternatywie.
Stosowanie markowych materiałów alternatywnych w widoczny sposób redukuje koszty prowadzenia firmy. Jak bardzo? Nawet ponad 50% - jak w przypadku tonerów Black Point Super Plus kompatybilnych z drukarkami HP, Samsung, Canon, Lexmark, Brother i Xerox. Paweł Matwijów, manager oferty Black Point S.A., przedstawia konkretne obliczenie: - Koszt wydruku jednej strony z użyciem Black Point Super Plus do drukarki laserowej HP Laser wynosi 4,9 groszy. Używając tonera producenta sprzętu, użytkownik płaci za tę samą stronę 11,5 groszy. Zysk jest oczywisty - w ten sposób można oszczędzić prawie 58% wydatków, a wszystko dzięki zwiększonej wydajności i rozsądnej cenie zakupu.
Jak te niecałe 7 groszy, zostające w kieszeni przy jednym wydruku, przekłada się na wydatki całej firmy? Drukując w firmie 50 tysięcy stron miesięcznie, możemy zaoszczędzić 3,3 tys. złotych. Rocznie to prawie 40 tysięcy złotych mniej po stronie wydatków w budżecie firmy! – Takie oszczędności nie są efektem skomplikowanych procesów reorganizacyjnych, lecz stają się faktem dzięki prostej decyzji dotyczącej wyboru materiałów eksploatacyjnych – przekonuje Marcin Adamski z zarządu Black Point S.A.
Przedsiębiorców przekonanych do takich oszczędności jest coraz więcej, co powoduje, że alternatywni producenci materiałów do druku zdobywają rynek coraz skuteczniej. W pierwszej połowie 2009 roku co drugi kartridż kupowany w Polsce był produktem alternatywnym. Firmy zaczęły się do nich przekonywać m.in. dlatego, że z powodu dekoniunktury szukały oszczędności. Okazało się, że rodzimy produkt może być tańszy, wysokiej jakości i bardziej wydajny. Przykładowo testy produktów Black Point pokazują, że ich wydajność jest o 35% większa w odniesieniu do producentów sprzętu, co w praktyce oznacza większą liczbę wydrukowanych stron.
Użytkownik materiałów do druku może jednak stanąć przed dylematem, zwłaszcza, gdy od producentów drukarek otrzymuje sygnały, że z powodów bezpieczeństwa należy stosować tylko ich produkty eksploatacyjne. – Jednym z mitów, które staramy się przełamywać w Black Point jest właśnie sprawa bezpieczeństwa – mówi Paweł Matwijów. - Nasz klient może skorzystać nie tylko z gwarancji na produkt, ale także na sprzęt, a ponadto ma do dyspozycji serwisy gwarancyjne, jak np. door-todor. Dzięki takiej opiece przedsiębiorca może bez ryzyka zaufać markowej alternatywie.
-
Poprzedni
Jewgienij Kaspersky zdobywa prestiżową nagrodę Dyrektora Generalnego Roku
-
Następny
Aplikacja AMBER 11
Warto przeczytać:
Do góry
Konkursy
Wszystkie konkursy zakończone. Zapraszamy wkrótce.
-
Konkurs świąteczny 2020
Po raz kolejny przygotowaliśmy dla Was Świąteczny Konkurs, w którym możecie wygrać bardzo atrakcyjne nagrody. Aby wziąć udział w...
-
10 urodziny vortalu!
Tak, już dziesięć lat jesteśmy z Wami! Z okazji naszej rocznicy przygotowaliśmy razem z naszymi partnerami dla Was kolejny konkurs z...
Komentarze