W artykule jest błąd ;)
Nie Vertex HD7700 X-Edition
ale
Vertex HD7770 X-Edition
Nie ma takiej karty graficznej jak 7700-to jest seria kart w którą wchodzą 7750 i 7770 :D
~rrr
2013-05-15 10:58:07
Mimo wydawałoby się dość wystarczającej liczby klatek do rozgrywki widoczne były mikroprzycięcia, które skutecznie ograniczały fun z płynący z gry. Na GTX’ach tego efektu nie zauważaliśmy.
Raczej nie tyle mikroprzycięcia, co okazyjne spadki do niskich fps, których jedna wartość średnia nijak nie może zaprezentować.
Jeśli chodzi o minimalny FPS wartości sięgały 27/29 klatek na sekunde, ale to nie one były powodem takiej sytuacji. Po prostu w czasie grania i np. biegania postacią czuć było wyraźne rwanie obrazu mimo wysokiego FPS. Dużo osób posiadających Radeony skarży się na tą przypadłość w Wiedźminie 2.|
"Jeśli chodzi o minimalny FPS wartości sięgały 27/29 klatek na sekunde"
To może spokojnie wystarczyć do utraty wrażenia płynności, w zależności od silnika gry. Grałem nieraz z włączonym wskaźnikiem fps i wszystko powyżej 60 fps jest naturalnie nierozróżnialne, ale spadki z 60 nawet do 30-40 fps bywają odczuwalne:
....eee tam. Mi z hd 7850 2gb @ 1030/1310 i phenomem 1055t @ 3.83GHz na średnich w najgorszych momentach fps wynosiły 38, a stabilnie oscyłowały wokół 40-45 (mowie o multi).
rrr
Ale tutaj nie chodzi o spadek FPS i utratę wrażenia płynności, bo spadek jest łatwo wyczuć. Tutaj występuje zjawisko mikroprzycieć znane np. z konfiguracji Crossfire, dla porównania na GTX i zbliżonym FPS gra działała normalnie. Nawet zmniejszenie detali w przypadku Radeona i wzrost FPS tego efektu nie niwelował.
Komentarze
piterk95
2013-05-14 14:03:47
Nie Vertex HD7700 X-Edition
ale
Vertex HD7770 X-Edition
Nie ma takiej karty graficznej jak 7700-to jest seria kart w którą wchodzą 7750 i 7770 :D
~rrr
2013-05-15 10:58:07
Raczej nie tyle mikroprzycięcia, co okazyjne spadki do niskich fps, których jedna wartość średnia nijak nie może zaprezentować.
seether_
2013-05-15 15:59:59
Daniel K.
wikingowiec
2013-05-15 17:25:56
t.luk
2013-05-16 10:53:33
wikingowiec
2013-05-17 02:16:02
~rrr
2013-05-18 13:06:06
To może spokojnie wystarczyć do utraty wrażenia płynności, w zależności od silnika gry. Grałem nieraz z włączonym wskaźnikiem fps i wszystko powyżej 60 fps jest naturalnie nierozróżnialne, ale spadki z 60 nawet do 30-40 fps bywają odczuwalne:
http://boallen.com/fps-compare.html
seba0808
2013-05-18 22:01:22
seba0808
2013-05-18 22:02:03
seether_
2013-05-19 18:29:09
Ale tutaj nie chodzi o spadek FPS i utratę wrażenia płynności, bo spadek jest łatwo wyczuć. Tutaj występuje zjawisko mikroprzycieć znane np. z konfiguracji Crossfire, dla porównania na GTX i zbliżonym FPS gra działała normalnie. Nawet zmniejszenie detali w przypadku Radeona i wzrost FPS tego efektu nie niwelował.
zobacz wszystkie komentarze |
15