CEO HTC wyjaśnia przyczynę słabych wyników finansowych
W rozmowie z The Wall Street Journey, CEO HTC - Peter Chou wypowiedział się na temat słabych wyników sprzedażowych firmy w 2012 roku. Według niego, główną przyczyną jest bardzo silna konkurencja i brak odpowiedniej reklamy. Uważa, że firma zbyt mało czasu poświęciła na promowanie własnych produktów, a moment kiedy o HTC w głównych mediach przycichło wykorzystali inni producenci.
"Mamy bardzo mocną i zaradną konkurencję, którzy przeznaczyli sporo pieniędzy na marketing. My natomiast zostaliśmy z tyłu."
Poza tym, Chou dodaje, że najgorsze prawdopodobnie minęło i w 2013r "nie będzie tak źle". Teraz HTC ma zająć się odpowiednią promocją, swoich jakże ciekawych telefonów. Firma ma nadzieję, że to trafi do konsumentów, którzy docenią ciężką pracę tego producenta - nie nad wymyślnymi reklamami, a dobre smartfony.
-
Poprzedni
Samsung wydaje łatkę usuwającą exploita z jądra
-
Następny
Comiesięczny raport Google nt popularności wersji Androida
Konkursy
Wszystkie konkursy zakończone. Zapraszamy wkrótce.
-
Konkurs świąteczny 2020
Po raz kolejny przygotowaliśmy dla Was Świąteczny Konkurs, w którym możecie wygrać bardzo atrakcyjne nagrody. Aby wziąć udział w...
-
10 urodziny vortalu!
Tak, już dziesięć lat jesteśmy z Wami! Z okazji naszej rocznicy przygotowaliśmy razem z naszymi partnerami dla Was kolejny konkurs z...
Komentarze