Forza Horizon w 30fps

Najnowsza odsłona Forzy będzie działać w trzydziestu klatkach na sekundę w przeciwieństwie do ostatniej Forzy Motorsport 4. Ralph Fulton, twórca ze studia Playground Games w rozmowie z serwisem Videogamer tłumaczy dlaczego studio zdecydowało się na taki krok. Powiedział on „To jedna z rzeczy o których już na starcie rozmawialiśmy z chłopakami z Turn 10. 60 klatek na seukndę to rzecz bardzo istotna, ale my woleliśmy zaimplementować do gry otwarty świat, cykl dnia i nocy i wiele innych technologii, które byłyby nieosiągalne przy 60fpsach.” Developer wymienia co dokładnie osiągną dzięki ograniczeniu płynności: „Mamy dynamicznie zmieniające się niebo i symulacje pogody, te rzeczy ciągle się zmieniają. Mamy dynamicznie słońce, które daje cień na każdy obiekt w grze włącznie z samochodami.”
Z takim stanem rzeczy trzeba się już pogodzić – twórcy muszą wybierać pomiędzy płynnością a nowymi ficzerami graficznymi. Nowa generacja jest coraz bardziej potrzebna.
-
Poprzedni
Rozgrywka z Assassin's Creed III z komentarzem
-
Następny
PES z lepszym startem na nowej generacji
Komentarze