-
Oznaczenia PEGI jako prawo w Wlk. Brytanii
Autor: Adrian Witkowski | Źródło: informacja pras. | Data: 2012-06-14
Oznaczenia PEGI służą jako wyznacznik dla jakich grup wiekowych skierowane są konkretne gry. Jak dotąd system służył jedynie jako pomoc dla rodziców, ale teraz większą odpowiedzialność zostanie położona na sprzedawcach. W Wielkiej Brytanii UKIE (organizacja zajmująca się wirtualną rozrywką w polityce) zajmie się...
-
Max Payne 3: Cheaterzy zostaną odizolowani
Autor: Adrian Witkowski | Źródło: informacja pras. | Data: 2012-06-14
Na dość nietypowy krok względem osób korzystających z cheatów zdecydował się Rockstar. Firma postanowiła nie banować takich graczy, ale odizolować ich od reszty, uczciwych – oszuści będą grali z oszustami, a u reszty pozostanie bez zmian. „Każdy kto dopuścił się hackowania gry, modowania bądź używania...
-
Diablo III – bany oszustom już rozdane
Autor: Adrian Witkowski | Źródło: informacja pras. | Data: 2012-06-14
Blizzard nie rzuca słów na wiatr i tak jak niedawno ogłosił, uczynił. Firma ogłosiła, że bana dostało kilka tysięcy graczy. „Niedawno zawiesiliśmy i zbanowaliśmy kilka tysięcy kont graczy Diablo III, którzy dopuścili się oszustwa na Battle.net. Wszystko było zapisane w umowie użytkownika; za cheatowanie,...
-
Nintendo myśli o następcy 3DSa
Autor: Adrian Witkowski | Źródło: informacja pras. | Data: 2012-06-14
Nintendo obmyśla już jakby mógł wyglądać ich kolejny handheld, a głos w tej sprawie zabrał Shigeru Miyamoto, twórca Zeldy. W rozmowie z serwisem IGN Miyamoto powiedział: „To nad czym myślimy teraz prawdopodobnie będzie handheldem nowej generacji”. A więc jakby miało wyglądać takie urządzenie od strony...
-
Battlefield 3: Weekend z podwójnym doświadczeniem
Autor: Adrian Witkowski | Źródło: informacja pras. | Data: 2012-06-14
Electronic Arts mocno promuje i wspiera swój flagowy tytuł od DICE. Wydawca chce zachęcić do większej aktywności graczy poprzez organizowanie weekendów z podwójnie naliczanymi punktami doświadczenia. Już 16 każdemu graczowi XP będzie naliczane podwójnie, co pozwoli na szybsze osiągnięcie nowego poziomu i...
-
Molyneux: Move nie tak innowacyjny jak Kinect
Autor: Adrian Witkowski | Źródło: Videogamer | Data: 2012-06-14
Były pracownik Microsoftu wypowiedział się na temat niegdysiejszej konkurencji w formie Sony. Twierdzi on, że PlayStation Move nie było tak innowacyjne jak Kinect od Microsoftu i nie wyszło przed Wii od Nintendo. „Martwiłem się naciskiem jaki kładzie Sony na koszty, bałem się czy są zdolni by to zrobić”, dodał: „Nie...
-
Lollipop Chinsaw – trailer na premierę
Autor: Adrian Witkowski | Źródło: Videogamer | Data: 2012-06-13
Lollipop Chainsaw to dość nietypowa gra – wcielamy się w niej w cheerleaderkę, która uzbrojona w piłę łańcuchową walczy z hordami zombi, które zaatakowały jej szkołę. Szokujące? Chore? Szalone? Z pewnością wyróżnia się z tłumu i właśnie to może sprawić, że produkcję czeka sukces. Z okazji...
-
Trailer Lego Batman 2: DC Super Heroes
Autor: Adrian Witkowski | Źródło: Videogamer | Data: 2012-06-13
Kontynuacja przygód klockowego Batmana niedługo zawita na półki sklepowe (22 czerwca) więc logicznym jest wypuszczanie coraz to nowych trailerów, które mają podsycić nasz apetyt. Tym co wyróżnia tę część LEGO są dialogi; teraz rozmowy prowadzą prawdziwi aktorzy, anie jak było to dotychczas poprze...
-
Beyond: Two Souls – gameplay trailer
Autor: Adrian Witkowski | Źródło: Videogamer | Data: 2012-06-13
Nowy twór Quantic Dream, twórców Heavy Rain doczekał się nowego materiału – zwiastuna z elementami właściwej rozgrywki. Po filmie można wywnioskować, że gra będzie miała mroczny i ciężki klimat, a gameplay tak samo jak w poprzedniej grze studia będzie bardzo filmowy. Premiera Beyond: Two Souls planowana...
-
Wii U Gamepad bez multi-touch
Autor: Adrian Witkowski | Źródło: Videogamer | Data: 2012-06-13
Nowa konsola firmy Nintendo, Wii U będzie posiadała dotykowy kontroler, który jednak nie będzie wykorzystywał multi-toucha. Prezydent amerykańskiego oddziału Nintendo Reggie Fils-Aime nie widzi w tym nic złego. „Kiedy tworzliśmy kontroler uznaliśmy, że multi-touch nie jest potrzebny gdy ma się do dyspozycji inne...